خبر ورزشی/ هفته بیست ‌و ‌هفتم لیگ برتر/ جمعه 17 فروردین 97/ ساعت 55/18/ استادیوم: آزادی تهران/ داور: حسین زرگر، کمک‌ها: آرمان اسعدی و بابک عباسقلی‌زاده


دو تیم با دو هدف متفاوت فردا مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که یکی به دنبال کسب نایب‌قهرمانی است و دیگری در جستجوی راهی برای فرار و بقا!
استقلال که این هفته‌ها با شایستگی عنوان بهترین تیم ایران را از آن خود کرده و در لیگ همه را می‌برد و در آسیا هم آقایی می‌کند، در بازی با سیاه‌جامگان هم در اندیشه کسب 3 امتیاز و یک برد پرگل در آزادی است تا در صورت لغزش احتمالی ذوب‌آهن جای تیم اصفهانی را در جدول رده‌بندی بگیرد و به روند خوب روزهای اخیرش ادامه دهد.
در سوی مقابل سیاه‌جامگان تنها کورسوی امیدش برای بقا، غلبه بر استقلال است که برای هر تیم قدرتمندتری نسبت به سیاه‌جامگان هم سخت است اما شاگردان مهابادی ناامید نیستند و در جستجوی شانس خود دست به یک بازی انتحاری می‌زنند.
شکست در این بازی حکم قطعی سقوط تیم مشهدی را امضا می‌کند و آنها که فصل گذشته با غلبه بر پرسپولیس لیگ برتری ماندند، اصلاً دوست ندارند توسط استقلال لیگ یکی شوند.
همین انگیزه‌های متفاوت بر جذاب شدن بازی فردا می‌افزاید و سبب می‌شود در یک روز تعطیل هوادارانی که به استادیوم می‌آیند یا کسانی که از پای گیرنده‌های تلویزیونی این بازی را به نظاره می‌نشینند، از تماشای یک فوتبال ناب لذت ببرند.
چهره‌های برتر
همچون چند بازی گذشته امید اول استقلال در این بازی سرور جپاروف است و چشم‌ها به ساق‌های او دوخته شده تا در نقش گلزن یا گلساز ظاهر شده و آبی‌پوشان را به کسب سه امتیاز دیگر امیدوار و رهنمون سازد. هافبک ازبک استقلال که هفته قبل هم در نقش گلزن ظاهر شد، امیدوار است تأثیرگذاری‌اش برای تیم آبی‌پوش را کامل کند.
حسین بادامکی که در پرسپولیس همیشه مقابل استقلال یکی از بهترین‌ها بود، امیدوار است همان نقش را در سیاه‌جامگان ایفا کرده و مانع سقوط تیمش در تقابل با آبی‌پوشان پایتخت شود. او امید دارد کنار سایر بازیکنان تیم مشهدی کاری کند که بخت تیمش مانند اسمش «سیاه» نشود!
ترکیب احتمالی سیاه‌جامگان (۴-۲-۳-۱)
یونس شاکری
پیام ملکیان
حسین بادامکی
وحید امرایی
مصطفی احمدی
قاسم دهنوی
محمدعلی فرامرزی
میرهانی هاشمی
وحید عسگری
محسن آقایی
محمدحسین عین‌افشار
ترکیب احتمالی استقلال (۴-۲-۳-۱)
فرشید اسماعیلی
وریا غفوری
داریوش شجاعیان
سرور جپاروف
امید نورافکن
امید ابراهیمی
خسرو حیدری
پژمان منتظری
روزبه چشمی
آرمین سهرابیان
حسین حسینی