خبر ورزشی/ رئال با سه گل یوونتوس را برد تا باز هم لرزه به اندام ایرانی‌ها بیفتد! رونالدو فوق‌‌‌العاده بود و قیچی برگردانی زد که سوژه کل دنیا شد.


ایرانی‌ها دوباره شوخی می‌کردند که در جام جهانی‌ بدبختیم و خدا رحم کند و از این‌طور حرف‌ها. روز بعد از این بازی، کانون مربیان ایران بیانیه داد که بازیکنان داخلی آماده‌اند و کی‌روش درست رفتار نمی‌کند. کارلوس هم که از این رفتار بهت‌زده شده بود، روز گذشته بیانیه سراسر کنایه‌آمیز منتشر کرد و نوشت اتفاقاً تیم ملی برای جام جهانی‌ کاملاً آماده است.
کی‌روش در بیانیه خودش نوشت: «پس از بازی یوونتوس مقابل رئال‌مادرید، اکنون روشن است لیگ ایران همانند اروپاست. سطح سرعت بازی، ریتم و شدت همان است! سطح آمادگی بازیکن و عملکرد بازیکنان همان است! الان زمان عذرخواهی از هواداران فوتبال ایران به خاطر نظر و نگاه اشتباهی است که داشته‌ام، به ویژه از
Three Tenors!
. من همچنین لازم می‌دانم که فروتنانه از بازیکنان تیم ملی نیز عذرخواهی کنم.»
او در ادامه بیانیه خود نوشت: «فکر کردم وظیفه‌ام است برای یک برنامه آمادگی خاص مبارزه کنم تا فرصتی بهتر برای آماده‌سازی و رقابت در سطح جام جهانی، با ظرفیت درخشان و ‌شأن و افتخار آشکار شود. اکنون زمان برای عذرخواهی بازیکنان تیم ملی ماست زیرا آنها به یک برنامه آماده‌سازی ویژه برای جام جهانی‌ نیاز ندارند. ما کاملاً آماده هستیم برای رویارویی با رونالدو، ایسکو و بقیه دوستان...» این اولین قسمت بیانیه کی‌روش بود و قرار شده تا قسمت‌های دیگر آن را هم منتشر کند.