ورزش 3/ 2 دروازه بان استقلال با وجود این که رابطه خوبی با هم دارند اما تا پایان فصل برای قرارگرفتن درون دروازه با هم رقابت دارند.


شاید زمانی که سیدحسین حسینی موفق شد رکورد کلین شیت در تاریخ لیگ برتر را بزند کمتر کسی فکر می کرد رحمتی دوباره به درون دروازه استقلال برگردد اما وینفرد شفر تصمیم گرفت بازی های جام حذفی را به کاپیتان تیمش بدهد. شفر در 2 بازی قبل از بازی با صنعت نفت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر پدیده و پارس جم تصمیم گرفت به مهدی رحمتی بازی بدهد که او موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد.
در این بین شفر هرگز مشخص نکرده است دروازه بان تیمش در بازی های لیگ قهرمانان آسیا کیست اما او در این مدت در بازی با الهلال از رحمتی استفاده کرده است که او موفق شده دروازه تیمش را بسته نگه دارد و در دو بازی با العین و الریان هم دروازه تیمش را به سیدحسین حسینی سپرده است که او یک بار موفق به کلین شیت شده و البته 5 گل هم دریافت کرده است.
در این بین شفر در هر بازی از عملکرد دروازه بان هایش رضایت داشته است و طبیعی است که با وجود رابطه خوبی که بین این 2 دروازه بان وجود دارد، رقابت بین آنها تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.