طرفداری/ مهاجم 36 ساله سوئدی از اولین تجربه اش در لس آنجلس گلکسی می گوید.


20 دقیقه بازی در ترکیب لس آنجلس گلکسی کافی بود تا زلاتان ابراهیموویچ در اولین بازی اش در MLS، مقابل لس آنجلس اف. سی ارزش هایش را دوباره به همه ثابت کند. او در دقایق پایانی دو گل به ثمر رساند تا تیمش در دربی لس آنجلس، بازی 2-3 باخته را با پیروزی 3-4 عوض کند. پس از این مسابقه زلاتان مثل همیشه اظهارات جالبی به زبان آورده است.
زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه ای با FOX Sports، گفت:
تماشاگران می گفتند زلاتان را می خواهیم، زلاتان را می خواهیم و من هم زلاتان را به آنها دادم.
او در مورد گل اول خود که به طور فوق العاده ای به ثمر رسید، گفت:
دیدم که دروازه بان جلو آمده و توپ را وارد دروازه کردم. فکر کردم باید انرژی ام را ذخیره کنم چون نمی دانستم چقدر نیرو خواهم داشت برای همین لحظه ای پیش خودم گفتم این یکی را باید از همین جا شوت کنم!
بسیار خوشحالم، پر از هیجان هستم و نمی توانم احساسم را پس از چنین گلی توصیف کنم. داستان من این گونه است که بیشتر مواقع وقتی در اولین بازی رسمی با تیم جدیدم به میدان می روم، گلزنی می کنم پس نمی توانستم این بار اجازه بدهم اتفاق دیگری بیفتد. باید گل می زدم.
زلاتان یک سال اخیر را درگیر مصدومیت زانویش بوده اما او تایید کرد اوضاعش خوب است:
زانویم خوب است؛ حس خوبی دارم و نمی توانم بعد از چنین شروعی، گلایه ای داشته باشم.