فارس/ رضا افتخاری در اقدامی جالب در گفت وگویی با مهدی تاج از اعلام ‌آمادگی باشگاه استقلال برای همکاری با تیم ملی خبر داد.


سید رضا افتخارى مدیر عامل باشگاه استقلا ل در گفت و گو با مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال ضمن آرزوى موفقیت براى سربلندى تیم ملى ایران درجام جهانى روسیه، آمادگى باشگاه استقلال راجهت هرگونه همکارى با تیم ملى اعلام نمود و مقرر گردید جهت تقویت وآمادگى تیم ملى جلسه مشترکى باحضور مربیان تیم ملى و باشگاه هایى که درتیم ملى بازیکن دارند در محل فدراسیون فوتبال تشگیل گردد.
ضمن این که افتخارى در این گفت و گو کشور قطر را به عنوان میزبان در صورت دیداربا تیم هاى عربستانى در مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به فدراسیون فوتبال اعلام کرد.
کی‌روش سرمربی تیم ملی در گفت و گوهای اخیر خود از ناآمادگی بازیکنان داخلی گلایه کرده بود و خواستار برگزاری اردوی 40 روزه شده بود آن هم درحالی که باشگاه ها به خصوص تیم هایی که ملی پوش دارند در کروان لیگ هستند و 4 تیم هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی های حساسی دارند. روز گذشته اکثر مربیان داخلی نسبت به این صحبت های کی روش موضع گرفته بودند و شفر نیز به طور نامحسوس این موضوع را نقد کرد و امروز باشگاه استقلال خبر داده که قول همکاری همه جانبه به تیم ملی را به تاج داده است!