باشگاه خبرنگاران/ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با الجزایر اعلام کرد که باید بازیکنان داخلی در اختیار تیم ملی باشند.


کارلوس کی روش در آخرین مصاحبه در نشست خبری اعلام کرده است که تیم ملی فوتبال ایران هنوز برای جام جهانی 2018 آماده نیست و بازیکنان داخلی در حال حاضر برای حضور در جام جهانی و رقابت با بزرگان جهان مشکل‌دارند.
کی روش معتقد است دیدارهای تدارکاتی با تونس و الجزایر نشان داد بازیکنان داخلی در استاندارد حضور در جام جهانی نیستند و با این حساب نباید به حضور موفق در جام جهانی امیدوار باشیم. 
کی روش این بار توپ را به زمین تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران فرستاد و گفت: تصمیم با مدیران است اگر موفقیت در جام جهانی را می‌خواهیم باید مثل عربستان بازیکنان ملی‌پوش داخلی را به اردو ببریم و از لیگ جدا کنیم.
با این حساب باید منتظر ماند تا واکنش فدراسیون فوتبال و سرمربیان داخلی را در مورد این درخواست غیرمستقیم کی روش شاهد باشیم چراکه تیم های استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن و تراکتورسازی درگیر بازی‌های آسیایی و لیگ برتر فوتبال هستند و همین موضوع شاید باعث چالش جدید کی روش و مربیان داخلی باشد هرچند که امکان دارد این موضوع روی تمدید احتمالی قرارداد کی روش نیز اثرگذار باشد.