ورزش 3/ کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید و پرتغال، در تقابل با مصر به رکورد استثنایی دست یافت.


فوق ستاره پرتغالی در سال 2018 فرمی استثنایی داشته و توانسته عملکرد بسیار خوبی در رئال مادرید داشته باشد. با این حال به نظر می‌رسد این فرم خوب، از پیراهن سفید رئال به پیراهن سرخ تیم ملی پرتغال نیز منتقل شده است و انگار هیچ توقفی برای او وجود ندارد.
او که 33 سال دارد، حالا به بازی شماره 900 خود رسیده است. او 429 بازی برای رئال، 292 بازی برای یونایتد، 148 بازی برای پرتغال و 31 بازی برای اسپورتینگ لیسبون انجام داده و حالا لقب CR900 را دریافت می‌کند. او هیچگاه تسلیم نمی‌شود، مقابل مصر نیز این موضوع را با دو گل در دقایق پایانی نشان داد.
امروز در مقابل هلند، شمارش معکوس او برای یک فصل استثنایی آغاز خواهد شد. اگر مصدومیت اجازه دهد، او چالش های مهمی پیش رویش خواهد داشت. در ابتدا باید به مصاف یوونتوس برود تا تیمش را به موفقیت در این رقابت ها برساند، رقابت هایی که در 4 سال اخیرش، 3 قهرمانی متعلق به رئال بوده است. پس از پایان ماموریت چمپیونزلیگ، نوبت جام جهانی و تیم ملی پرتغال خواهد بود.
رونالدو در یورو 2016 موفق شد با تیم ملی کشورش به قهرمانی رقابت ها برسد و در سال 2018، در 14 بازی 23 گل به ثمر رسانده است و در 9 بازی پیاپی موفق به گلزنی شده است.
با این حال ماموریت بزرگ و اصلی او در تابستان خواهد بود. شاید او در حال حاضر یکی از بهترین های تاریخ فوتبال شناخته شود ولی کسب قهرمانی در جام جهانی می‌تواند رونالدو را به عنوان پادشاه ورزش معرفی کند.
دیدار امروز با هلند و تیم کومان، مطمئنا امتحان بسیار مهمی برای نسل طلایی پرتغال با حضور بازیکنانی مثل رونالدو و برناردو سیلوا باشد. بازیکنانی مثل کوارشما، برونو آلوژ و مانوئل فرناندس، احتمالا در روسیه آخرین بازی های ملی خود را انجام خواهند داد و همگی امیدوارند با درخشش رونالدو، یک معجزه را در روسیه رقم بزنند و مهم ترین جام جهان را کسب کنند.