خبر ورزشی/ امید نمازی در مورد دیدار با زیدان در اسپانیا توضیحاتی را ارایه کرد.


در حالی مهدی تاج – رئیس فدراسیون فوتبال امید نمازی را گزینه تیم ملی امید معرفی نکرد که دستیار سابق کی روش مشغول کار در تیم ملی زیر 20 سال آمریکا به عنوان مربی و در تیم ملی زیر 18 سال آمریکا به عنوان سرمربی مشغول بکار است و ماموریت یافته تا تیم ملی زیر 18 سال آمریکا را برای جام جهانی 2019 مهیا کند.
امید نمازی در خصوص دیدار با زیدان می گوید: ما به همراه تیم ملی زیر 20 سال آمریکا اردویی را در اسپانیا برگزار کرده ایم و دو بازی دوستانه با تیم ملی فرانسه برگزار کردیم. در بازی اول با دو گل شکست خوردیم اما در بازی دوم که زیدان هم حضور داشت با یک گل پیروز شدیم. پسر زیدان گلر تیم ملی فرانسه است. بعد از پایان بازی فرصتی پیش آمد و ده دقیقه با زیدان در خصوص مسایل فنی صحبت کردیم و حرف هایی که رد و بدل شد پیرامون فوتبال فرانسه و آمریکا بود.
گفتنی است پیش از این تیم زیر 18 سال آمریکا با هدایت امید نمازی در دو بازی تیم ملی کاستاریکا را شکست داده بود.
امید نمازی در خصوص حضور در تیم ملی امید و اینکه او به عنوان گزینه برای هدایت ایران معرفی نشده است به خبر ورزشی گفت: من یکی از گزینه های هدایت تیم امید ایران بودم و در اینباره صحبت هایی نیز با اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال داشتم اما مخالفت کی روش موجب شد تا از هدایت تیم ملی امید کنار بروم. فدراسیون فوتبال اختیار تام دارد هر گزینه ای را که به صلاح است برای تیم ملی امید معرفی نماید و من برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. البته نمی توانم کتمان کنم که دوست دارم به ایران وطن عزیزم خدمت کنم و بی تعارف این توان را در خود می بینم که تیم ملی امید را به المپیک رهنمون کنم اما هیچ گاه خود را به تیمی تحمیل کردم و نیازی هم به این کار نمی بینم چرا که اکنون در دو تیم مشغول بکار هستم. تیم ملی زیر 20 سال آمریکا به عنوان مربی و تیم ملی زیر 18 سال آمریکا به عنوان سرمربی.