فارس/ پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دیگر دستگاه‌های همکار در عملیات‌های مختلف موفق شد بیش از ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۴ عملیات مجزا کشف و ۱۱ قاچاقچی را در این رابطه دستگیر کند.



پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرری موفق شد در یک عملیات مشترک با عوامل واجا، در بازرسی از خانه‌ای در خیابان قاسم آباد، 690 کیلو و 350 گرم مرفین کشف و 5 نفر را نیز دستگیر کند.

کامیونی که از گمرک بندرعباس به مقصد گمرک شهریار در حال حرکت بود، در محورهای مواصلاتی جاده مخصوص کرج به وسیله پلیس اداره عملیات ویژه متوقف و در بازرسی از آن، 550 کیلوگرم تریاک کشف و راننده نیز دستگیر شد.

تریلی اسکانیایی که از زاهدان محموله مواد مخدری را به سمت مشهد بارگیری کرده بود، در محورهای مواصلاتی به شهر و در شهرک صنعتی طرق شناسایی و متوقف شد.

در بازرسی از آن 202 کیلو و 500 گرم تریاک و 22 کیلو و 200 گرم شیشه کشف شد؛ همچنین در بازرسی از خانه متهم در محله قاسم آباد، 8 کیلو و 550 گرم تریاک و 943 گرم سوخته تریاک کشف و دو نفر نیز دستگیر شدند.

در بازرسی مجدد از تریلی‌ای که روز 27 اسفندماه پلیس مبارزه با مواد مخدر شیراز به آن مشکوک و به پارکینگ منتقل کرده بود، 850 کیلوگرم تریاک کشف شد، همچنین 3 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.