دیجی رو/ شایعات منتشر شده در منابع نسبتاً موثق حکایت از آن دارند که نسخه بعدی از سری بازی‌های Assassin’s Creed در یونان باستان جریان خواهد داشت.


سری بازی‌های Assassin’s Creed از محوبیت بالایی در سراسر جهان برخوردار هستند و در هر شماره به سراغ یکی از تمدن‌های باستانی می‌روند تا داستان خود را در بطن آن روایت کنند. آخرین عنوان از این سری که Assassin’s Creed Origins نام داشت، به ماجراجویی در مصر باستان اختصاص یافته بود و پس از چندین نسخه نه چندان موفق توانست موفقیت خوبی را برای ناشر خود یعنی یوبی‌سافت به ارمغان بیاورد.

بر اساس گزارشی که در وب سایت ComicBook.com منتشر شده، اتفاقات Assassin’s Creed قرار است برای اولین بار در یونان باستان رخ دهد. البته این موضوع چندان هم دور از ذهن نیست، زیرا تمدن‌های باستانی زیادی در جهان وجود ندارند و یوبی‌سافت در نسخه‌های پیشین Assassin’s Creed بیشتر آن‌ها را دستمایه روایت داستان‌های خود قرار داده است. در واقع به غیر از یونان باستان، تنها مواردی همچون امپراتوری چین و ژاپن باقی می‌ماند که در نسخه‌های اصلی این سری از بازی‌ها به آن‌ها پرداخته نشده است.

از آنجا که Assassin’s Creed Origins عنوان موفقی بود و بازی کننده‌ها هم از آن تاحدود زیادی رضایت داشتند، انتظار نمی‌رود که کلیت گیم‌پلی و ساختار بازی در نسخه بعدی دچار تغییری اساسی شود. هنوز مشخص نیست که اگر بازی جدید این سری در یونان باستان اتفاق بیافتد، چه برهه زمانی از این تمدن را شامل خواهد شد، اما از آنجا که یوبی‌سافت همواره علاقه داشته در بازی‌های خود به سراغ شخصیت‌های شناخته شده تاریخی رفته و آن‌ها را به عنوان شخصیت‌های جانبی در بازی بگنجاند، ملاقات با افرادی سرشناس یونانی مانند ارسطو و هرودوت در Assassin’s Creed بعدی اصلاً دور از ذهن نیست.

یوبی‌سافت هنوز به شایعات اخیر در مورد نسخه بعدی Assassin’s Creed هیچ واکنشی نشان نداده است، اما این عنوان به احتمال فراوان در سال 2019 عرضه خواهد شد.