نود/ فلوید می‌ودر، بوکسور سرشناس آمریکایی یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان است که به لطف فعالیت های ورزشی و تجاری خود توانسته ثروت قابل توجهی به دست بیاورد.


اخیرا شایعاتی در مورد تمایل خرید می ودر به خرید باشگاه نیوکاسل مطرح شده است. می ودر با تائید این خبر گفت که احتمال دارد که روزی رونالدو به خواست او به باشگاه انگلیسی ملحق وشد. در حال حاضر مالکان باشگاه نیوکاسل مذاکراتی را برای فروش بخشی از سهام این باشگاه داشته اند.
نیوکاسل در حال حاضر در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس قرار گرفته اما فقط چهار امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد. می ودر در مصاحبه با سایت استار گفت:"مسلما باشگاه نیوکاسل را دوست دارم. بازیهای این تیم را دیده ام و برخی از بازیکنانشان را می شناسم. همیشه از تجارت های جدید استقبال می کنم و همه ورزشها را دوست دارم اما ترجیح می دهم با مغزم هزینه کنم نه قلبم.اگر فقط بخواهی از قلبت استفاده کنی پولت را از دست می دهی اما اگر با برنامه کار کنی می توانی سرمایه گذاری درستی داشته باشی. فوتبال بازی من نیست اما روابط خوبی دارم. کریستیانو رونالدو سالهاست که دوست من است که شاید بتوانم روزی او را به نیوکاسل بیاورم.