باشگاه خبرنگاران/ دومین ویژه برنامه نوروزی «بهار نارنج» شبکه سه سیما، با اجرای احسان علیخانی روی آنتن رفت.

علیخانی میزبان جواد خیابانی شد و درباره حضور این گزارشگر در مناطق زلزله زده صحبت کرد. خیابانی گفت: گدایی برای مردم افتخار است و من برای حضور در کرمانشاه با دل و جان کار کردم.

خیابانی همچنین از چاپ کتابی درباره شوخی‌های مردم با خودش در فضای مجازی و سوتی‌های گزارشگری اش خبر داد. این کتاب قرار است در نمایشگاه کتاب سال ۹۷ عرضه شود.

خیابانی در پاسخ به اینکه این شوخی ها اذیتش می کند یا نه، گفت: واقعا اذیت نمی شوم؛ یک روانکاوی اتفاقا گفته بود که من باید دیوانه و خل باشم که این موضوعات ناراحتم نکند؛ اما من چرا باید ناراحت شوم.

سپس، علیخانی به زندگی سخت جواد خیابانی اشاره کرد و همین امر را دلیل همدردی او با مردم دانست. خیابانی در ادامه گفت: احسان الان هم در پر قو زندگی نمی‌کنم! بعد از دو تا فوق لیسانس و گرفتن دومین دکترا و ۱۴ سال کار در آموزش و پرورش و ۲۵ سال در صدا و سیما، ۸۰۰ هزار تومان عیدی گرفتم! کارمند صدا و سیما هستم و ۲ میلیون ۱۰۰ هزار حقوق گرفتم.

اما اتفاق جالب برنامه دیشب بهار نارنج، حضور سرزده و اتفاقی دختر جواد خیابانی در استودیو بود.