نمناک/ گفته می شود به خاطر پیشنهادهایی که به سرور جباروف از تیم های دیگر شده است، این بازیکن برای تمدید قرارداد با استقلالی ها مردد است.


سرور جباروف را باید خرید بزرگ استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی نامید. هافبکی پر افتخار که موفق شده در سالهای 2008 و 2011 عنوان مرد سال فوتبال قاره کهن را به نام خود سند بزند.
جباروف همان بازیکنی است که روزی با ارسال بی نقص توپ خود روی دروازه تیم ملی ایران و سید مهدی رحمتی اسباب دوری همیشگی این دروازه بان از تیم ملی را فراهم نمود.
گفته می شود به خاطر پیشنهادهایی که به جباروف از تیم های دیگر شده است، این بازیکن برای تمدید قرارداد با استقلالی ها مردد است. 
این هافبک ازبکستانی روز گذشته در خصوص همین پیشنهادها صحبت کرد:«به جز استقلال و سپاهان از دو باشگاه دیگر هم پیشنهاد دارم اما این موضوعی نیست که در حال حاضر برای من اولویت باشد.
من فعلا به بازی های آینده استقلال فکر می کنم و بعد از آن تلاش می کنم برای آینده ام بهترین تصمیم را بگیرم.»هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از سوی این باشگاه پیشنهادی برای تمدید قرارداد داشته است یا نه هم می گوید:«بله از طریق مدیر برنامه هایم برای تمدید قرارداد به من پیشنهاد شده است اما همانطور که گفتم فعلا منتظر هستم فصل تمام شود و بعد از آن این موضوع را بررسی می کنم.» جباروف در پاسخ به این سوال که آیا از حضورش در استقلال راضی است یا نه هم می گوید:«بله کاملا راضی هستم اما من 3 فرزند دارم که به همراه همسرم در ازبکستان زندگی می کنند. در این یک سال و نیم، دوری از آنها برای من بسیار سخت بوده است و به همین دلیل برای ادامه فعالیت در ایران باید با همسرم مشورت کنم.»
تمدید با جباروف اولین شرط شفر؟
وقتی بحث تمدید قرارداد شفر به میان آمد و جدی شد اولین کاری که مدیران استقلال به دنبالش رفتند تمدید قرارداد جباروف بود. به نظر می رسد یکی از خواسته های اصلی مرد آلمانی حفظ ستاره ازبک است. اگر استقلالی ها بتوانند قرارداد ستاره های مورد نظر وینفرد را تمدید کنند یک گام به حفظ او نزدیک تر شده اند.

البته بعید است حفظ امید ابراهیمی و وریا غفوری کار سختی باشد و با توجه به سن و سالشان بعید است که غیر از کشور های حاشیه خلیج فارس پیشنهاد خارجی دیگر به دست شان برسد. سخت ترین گزینه همین جباروف است که استقلالی ها امسال هم به زور مانع جدایی اش شدند. هرچند ادامه موفقیت های استقلال به ویژه در آسیا می تواند انگیزه قوی برای جباروف باشد تا برای یک فصل دیگر تمدید کند.