فارس/کلانتری: هدف‌مان شادی دل پدری بود که قدرت خرید برای فرزندش را نداردخبرگزاری فارس: کلانتری: هدف‌مان شادی دل پدری بود که قدرت خرید برای فرزندش را ندارد


سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: برای صعود و لیگ برتری شدن بازی نکردیم، بلکه هدف‌مان شادی دل پدری بود که قدرت خرید لباس برای فرزندش را ندارد.
علی‌اصغر کلانتری بعد از پیروزی مقابل آینده سازان شیراز به خبرنگاران گفت:سه امتیاز بازی را به روح پرفتوح شهیدسپاسی و خانواده های معزز شهدا و هواداران خونگرم و مسئولین زحمت کش تقدیم میکنم.
وی ادامه داد: ما امروز برای لیگ برتری شدن و صعود و اندوختن ٣ امتیاز بازی نکردیم بلکه هدف‌مان شادی دل هواداران و شادی دل پدری بود که قدرت خرید لباس برا فرزندش را شب عیدی ندارد ولی می گوید بچه هایم از برد فجر سپاسی خوشحال می‌شوند و این بهترین عیدی هست برایش!
سرمربی فجرسپاسی افزود: انشالله سال ٩٧سال خوبی برای فوتبال استان و شیراز باشد و سالی توام با امنیت و به دور از فساد و در حیطه ورزش(به دور از اخاذی از بچه های فوتبال دوست و خانواده هایشان)باشد.
کلانتری عنوان کرد: پیروزی با توکل و اعتقاد بخداوند و تلاش و منطق و اعتماد به خود ممکن است و این راز موفقیت تیم ماست. انشالله که سال جدید تداوم موفقیت‌ها را شاهد باشیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.