باشگاه خبرنگاران/ نمایش فیلم‌های برتر جشنواره فیلم فجر ویژه نوروز امسال در سینماهای شیراز آغاز شد. 


مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس ؛ اظهار داشت: امسال ۵ فیلم برای اکران نوروزی در استان فارس انتخاب شده است که در میان آن‌ها «لاتاری»، «به وقت شام»، «مصادره»، «لونه زنبور» و «فیلشاه» در ایام نوروز در سینما‌های شیراز اکران می‌شود.
شهابیان با بیان اینکه لاتاری در سینما سعدی اکران می‌شود، افزود: فیلم سینمایی لاتاری به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی روایت دو جوان است که رویای مشترک برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا را در سر دارند.
وی بیان کرد: «به وقت شام» ابراهیم حاتمی‌کیا نیز در سینما پیام اکران می‌شود، این فیلم درباره داعش و تهدیدات تکفیری‌ها است؛ هادی حجازی‌فر، بابک حمیدیان و جمعی از بازیگران سوری و لبنانی در آن به ایفای نقش پرداختند.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس ادامه داد: فیلم مصادره دیگر فیلم نوروزی است که در سینما ایران اکران می‌شود، این فیلم به کارگردانی مهران احمدی روایت اسماعیل، مسئول خرید ساده‌لوح و کم خرد ساواک است که تاوان اشتباهات خود را می‌دهد.
شهابیان با بیان اینکه فیلم لونه زنبور در سینما فلسطین اکران می‌شود، اعلام کرد: “لونه زنبور” فیلمی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است که داستان دو سارق خرده‌پا را روایت می‌کند که با تحویل گرفتن جعبه‌ای وارد ماجرایی بزرگ می‌شوند.
وی بیان کرد: فیلشاه آخرین فیلم نوروزی است که در سینما شیراز اکران می‌شود، این فیلم تنها انیمیشن سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر بود. 
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس همچنین تصریح کرد: فیلم‌ « فِراری» و « خرگیوش» هم در لیست اکران قرار دارد و در سینما شیراز اکران می‌شود.