مهر/ استاندار همدان گفت: پرواز همدان- تهران پیگیری شد و پروازها ۲۰ فروردین ماه از فرودگاه همدان از سر گرفته می‌شود.


محمدناصر نیکبخت ظهر پنج شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در همدان بابیان اینکه تشکیل جلسه ای با وزیر امور خارجه در ارتباط با رویداد همدان۲۰۱۸ در حال هماهنگی است، گفت: با معاون اول رئیس جمهور و وزرایی که در این رویداد می توانند کمک کنند، دیدار خواهیم داشت.

نیکبخت باتاکید براینکه طی ایام نوروز از خدمات دهی و وضعیت هتل های استان همدان بازدید خواهم کرد، ادامه داد: همدان را در اروپا و جهان بخوبی می شناسند و به همین دلیل هم میزبانی دو اجلاس جهانی را به همدان داده اند.

وی با تاکید براینکه گردشگران خارجی به همدان نمی آیند زیرا تورگردانها همدان را مقصد گردشگری تعریف نکرده اند، گفت: با میزبانی اجلاس های بین المللی این وضعیت تغییر خواهد کرد.

استاندار همدان بابیان اینکه برای رویداد ۲۰۱۸ در استان همدان خوب کارشده است، گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن با کمک سازمان مدیریت و نمایندگان درنظر گرفته شد.

وی در ادامه بابیان اینکه مردم قاعده مند هستند و خطوط قرمز را می دانند، گفت: در اجرای برنامه ها نیروی انتظامی باید نظارت کند اما مردم شادی و نشاط می خواهند و نباید فضا را بر مردم تنگ کرد.

استاندار همدان همچنین بابیان اینکه از مجلس بابت رای اعتماد مجدد به سه وزیر و همدلی با دولت خدمتگزار تشکر می کنم، عنوان کرد: همکاری نمایندگان در پیشبرد کارها بسیار موثر بود.

نیکبخت بااشاره به اینکه برای پرواز همدان- تهران پیگیری شد و از ۲۰ فروردین پروازها شروع می شود، از تلاش های بخش خصوصی و اتاق بازرگانی و پیگیری های ملی، استانی و فراملی رئیس اتاق بازرگانی قدردانی کرد و گفت: اگر توفیقی داشتیم علاوه بر همت همگانی در استان و حمایت های خوب روحانیت، ائمه جمعه و علی الخصوص نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان استان، تلاش های بخش خصوصی در آن موثر بوده است.

وی باتاکید براینکه همه سازمانها باید آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به مسافران و تنظیم بازار داشته باشند، گفت: خوشحالم که اتاق بازرگانی به کمک توسعه استان آمده است.