تسنیم/ دو تیم همشهری فجر شهید سپاسی و برق جدید فارس در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می‌روند. 


در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت 15 روز ‌شنبه 26 اسفندماه دو تیم همشهری فجر شهیدسپاسی و برق جدید فارس در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم می‌روند.
ایمان کهیش (داور وسط)، مرتضی هوشیار، سعید زیبا و محمدرضا تارخ داوری این دیدار را بر عهده دارند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر یک پایان یافت.
تیم فجر شهیدسپاسی در هفته گذشته مقابل تیم راه‌آهن تهران پرگل‌ترین دیدار هفته را با نتیجه 7 بر یک رقم زد و با این برد تفاضل گل خود را با دیگر رقبا جبران کرد. تیم برق جدید فارس در هفته گذشته مقابل تیم نساجی مازندران هرچند بازی زیبایی از خود نشان داد اما با یک گل از این تیم شکست خورد.
تیم فجر شهید سپاسی که با یک بازی بیشتر نسبت به تیم خونه به خونه بابل فعلا در رده دوم جدول قرار دارد برای ماندن در کورس قهرمانی به برد در این دیدار نیاز دارد. تیم برق جدید فارس نیز که به دلیل نتایج ضعیف در حال حاضر با صدر جدول 17 و با تیم دوم جدول 16 امتیاز فاصله دارد برای جبران این فاصله و کسب عنوان آبرومند در پایان فصل به برد در دیدارهای باقی مانده نیاز دارد.
تیم فجر شهیدسپاسی در حال حاضر با صدر جدول 4 امتیاز فاصله دارد در صورت برد در این دیدار و در صورت عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا به رده دوم جدول می‌رسد. تیم برق نیز در صورت برد در این دیدار و در صورت عدم نتیجه دیگر رقبا با یک پله صعود به رده دهم جدول می‌رسد.
فجری‌ها تا اینجای کار با 14 برد، 7 تساوی، 6 باخت و کسب 49 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. تیم برق جدید فارس نیز تا اینجای کار با 9 برد، 9 تساوی، 9 باخت و کسب 36 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.
تیم فجر شهید سپاسی در 27 بازی گذشته 35 گل زده و در مقابل 87 گل دریافت کرده است. تیم فجر با 18 گل خورده دومین خط دفاع مستحکم لیگ است. تیم برق جدید فارس نیز تا اینجای کار 23 گل زده و 24 گل دریافت کرده است.
در حال حاضر تیم نفت مسجد سلیمان با 53 امتیاز، فجر شهید سپاسی (با 27 بازی) با 49 امتیاز و خونه به خونه بابل (با 26 بازی) با 49 امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم ایرانجوان بوشهر با 22 امتیاز، صبای قم 12 امتیاز و راه‌آهن تهران با 10 امتیاز سه تیم انتهای جدول رقابت‌ها هستند.