پلازا مگ/ بدون شک تمامی بازیکنان و بازی سازان برای E3 برنامه های خاصی دارند.

استودیوهای بازی سازی بهترین فرصت را دارند تا عناوین آینده شان را معرفی کنند و بازیکنان هم با دیدن تریلر عناوینی که قرار است بازی کنند کلی کیفور می شوند. با اینکه مراسم E3 حدود سه ماه دیگر اتفاق می افتد، هیچ وقت برای هایپ کردن و بالا بردن هیجان بزرگترین رویداد بازی سال، دیر نیست. از این رو هر بار که خبری از این مراسم با شکوه می شنویم با هیجانی بالا آن را گزارش می کنیم. طبق آخرین اخبار تاریخ و زمان دقیق کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 اعلام شد که برای 10 ژوئن (20 خرداد) و ساعت 1 تا 4 بعد از ظهر به وقت آمریکا برنامه ریزی شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه خبر با ماه همراه باشید.

این خبر توسط تام وارن گزارش شد، که در گذشته مطرح کرده بود که مایکروسافت امسال یک کار جدید انجام می دهد، اگر چه هنوز جزئیات زیادی از مفهوم این جمله ارائه نشده است. کسانی که هر سال E3 را دنبال می کنند به خاطر دارند که مایکروسافت در کنفرانسE3 2017 هم مثل امسال روز یکشنبه حاضر شده بود.

هنوز هیچ خبری از این که کنفرانس امسال E3 در چه مورد خواهد بود، منتشر نشده است. در سال گذشته این کمپانی از کنسول Xbox One X و کلی بازی سازگار برای این کنسول رونمایی کرد. اما امسال تمامی نگاه ها دنبال این است که ببیند Microsoft انحصاری جدیدی برای مانور سخت افزار قدرتمند کنسولش رو می کند یا خیر.

ما همچنان خبری از تاریخ قطعی دیگر کنفرانس ها را نداریم، به جز کنفرانس Bethesda، که در همان روز کنفرانس Microsoft اجرا خواهد شد اما ساعت مراسم بین 6:30 بعد از ظهر تا 9:30 بعد از ظهر خواهد بود. پلازامگ امسال سعی دارد که شما را در جریان جزئیات کنفرانس قرار دهد، پس تا آن زمان با ما همراه باشید که اگر اخبار جدیدی منتشر شد شما را در جریان بگذاریم.