ایلنا/ استقلال در آخرین بازی خود در سال 96 باید در ورزشگاه آزادی به مصاف العین امارات برود؛ سرور جپاروف مانند هفته های قبل یکی از عناصر کلیدی استقلال در میانه میدان به حساب می آید.


استقلال در آخرین بازی خود در سال 96 باید در ورزشگاه آزادی به مصاف العین امارات برود. یک دیدار حیثیتی که می تواند تکلیف صعود آبی پوشان را به مرحله بعد یکسره کند. سرور جپاروف مانند هفته های قبل یکی از عناصر کلیدی استقلال در میانه میدان به حساب می آید. این بازیکن در گفت و گویی درباره این مسابقه صحبت کرد که در ادامه می خوانید:
آخرین بازی سال مقابل العین را چطور می بینی و وضعیتتان چطور است؟
خوشبختانه شرایط خوبی داریم. تمرینات ایده آلی را در هفته ای که گذشت سپری کردیم و به خوبی با نقاظ ضعف و قوت تیم العین آشنا شدیم و ایمدورام بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.
یکی از مهمترین اتفاقات بازی رفت قضاوت داور مالزیایی بود...
چندین سال است که در سطح اول فوتبال اسیا توپ می زنم و به جرات می توانم بگویم چنین داوری ضعیفی را هیچ وقت ندیده بودم. نکته تاسف برانگیز ماجرا این است که به جای محرومیت این داور، برایش یک بازی دیگر گذاشته اند و قرار است دیگر بازی گروه ما را داوری کند.
قرار است ای اف سی برای این مسابقه نظارت ویژه ای داشته باشد تا هواداران مواد محترقه به داخل زمین نیندازند. چیزی در این باره شنیده ای؟
بله. شنیدم که باشگاه از هواداران توصیه کرده که مراقب باشند و من هم همینجا از فرصت استفاده می کنم و می خواهم که تماشاگران مراقب باشند تا مشکلی برای میزبانی مان به وجود نیاید و فقط استقلال را تشویق کنند.
رقابت سنگینی در این گروه به وجود آمده است. به نظر تو کدام دو تیم می توانند راهی دور حذفی شوند؟
همانطور که گفتید گروه بسیار سختی است و همه تیمها شانس صعود دارند و فاصله شان زیاد نیست. با این حال مطمئنم که یکی از دو تیم صعود کننده ما هستیم.
العین را چطور تیمی می بینی؟ به نظر می رسد آنها کمی نسبت به گذشته افت کرده اند.
آنها واقعا تیم باکیفیتی بودند و نفرات خارجی خوبی هم در کنار خود داشتند اما در بازی قبل اسیر کارهای تاکتیکی و همچنین پاس های متوالی ما شدند. این پاس های زیاد ما حسابی آنها را عصبانی کرده بود و به همین دلیل کاها تکل های خطرناکی را هم روی پای ما می زدند که داور از گرفتن آنها هم چشم پوشی می کرد.
از آسیا فاصله بگیریم و به جام حذفی برسیم. شما در فینال حضور دارید و حالا تیم خونه به خونه حریف شما در این مرحله شده است. این تیم را چطور می بینی؟
جام حذفی جام شگفتی ها است. قطعا تیمی که به فینال می رسد توانایی بالایی دارد و به همین دلیل اصلا این تیم را به دلیل لیگ یکی بودنش دست کم نمی گیریم. برای قهرمانی و بردن یک جام در این فصل چاره ای جز شکست خونه به خونه نداریم و باید این تیم را چند ماه دیگر در بزای فینال از پیش رو برداریم.
سوال آخر. تیام هم این روزها با حمایت تو و دیگر بازیکنان استقلال حسابی گلزنی می کند.
برای او بسیار خوشحالم و امیدوارم که به همین روند ادامه دهد. تا جایی که بتوانم به او کمک می کنم تا به موفقیت برسد.