آخرین خبر/ لیدرهای استقلال دیرتر از تیم به تهران بازگشتند، اما دستگیری و ماجراهای بعد از آزادی آنها خواندنی است. 


بی‌شک بازداشت شدن این لیدرها همه جوره به نفع‌شان تمام شد؛ چون در امارات، باشگاه العین برایشان سنگ تمام گذاشت. 


فکر کردیم طرفدار العین هستند!
ماجرا از زمانی آغاز شد که لیدرهای استقلال با یکی دو نفر که لباس شخصی تن‌شان بود در ورزشگاه بن زاید درگیر شدند. این لباس شخصی‌ها پلیس امارات بودند ولی لیدرها تصور می‌کردند آنها طرفدار العین هستند. بحث این بود که نباید در ورزشگاه شیپور بزنند و لیدرها که فکر می کردند به طوری قانونی منعی ندارد، تشویق‌ها را ادامه دادند تا این‌که بعد از بازی دستگیر شدند و به بازداشت رفتند. 

پیگیری‌های نایب رئیس باشگاه العین
بعد از دستگیری لیدرها، مسئولان استقلال از طریق سفارتخانه ایران در ابوظبی تلاش‌هایی برای آزادی آنها انجام دادند. نایب رئیس باشگاه العین هم تا پاسی از شب در اداره پلیس پیگیر وضعیت این سه لیدر بود و استقلالی‌ها را در جریان چند و چون ماجرا می‌گذاشت. در نهایت پس از پیگیری‌های باشگاه العین و استقلال، این سه لیدر آزاد شدند و نایب رئیس باشگاه العین اولین کسی بود که خبر آزادی آنها را به آبی‌ها داد. 

حضور در لوکس‌ترن هتل العین
لیدرها زمانی آزاد شدند که زمان زیادی از پرواز استقلال به تهران گذشته بود، به همین خاطر باشگاه العین برای لیدرها سه اتاق سینگل در لوکس‌ترین هتل 5 ستاره آن شهر مهیا کرد و این سه لیدر شب را در این هتل گذراندند. باشگاه العین به شکل ویژه‌ای از آن‌ها پذیرایی کرد و یک شب خوب را در این هتل گذراندند. 
پول تو جیبی به لیدرها!
باشگاه العین همچنین به لیدرهای استقلال نفری 100 دلار پول تو جیبی داد تا به شکلی از آنها دلجویی کند. قبل از حرکت آنها به سمت دبی و پرواز به تهران هم، یک ساک پر از لباس ورزشی العین به هریک از آنها کادو داده شد. در این ساکت لباس تمرینی، لباس بازی، گرمکن و... وجود داشت و لیدرها از دیدن آن کلی ذوق‌زده شدند. 

پرواز با امارات
باشگاه العین همه جوره برای لیدرها سنگ تمام گذاشت و برای بازگشت به تهران هم بلیت پرواز امارات را تهیه کرد تا لیدرها با خیال راحت و بدون استرس به تهران بازگردند. ظاهرا بلیت‌ها هم بیزینس کلاس بود.