ورزش 3/ روز جمعه بازی نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و بعد از آن شاگردان وینفرد شفر حریف خود را فینال جام حذفی خواهند شناخت.


از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ، دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی حریف آبی‌های تهران در فینال می‌شود . دو تیم برای اولین بار در تاریخشان پای به این مرحله گذاشته‌اند . شاگردان عبدالله ویسی مرحله قبل ، تیم قرمزپوش تراکتورسازی تبریز را با ضربات پنالتی شکست دادند و تیم بابلی هم با شکست گسترش‌فولاد آبی‌پوش با قرعه استقلال خوزستان مواجه شد . 
اگر قهرمان سابق لیگ ایران در این بازی برنده شده و به فینال برسد ، فوتبال دوستان شاهد یک فینال تمام آبی در جام حذفی بین دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان می‌شوند و سابقه دو تیم هم نشان از بازی جذاب و پر گل می‌دهد . به خصوص اینکه ممکن است بازی در خرمشهر برگزار شود و طرفداران زیادی برای حمایت از تیم استان خوزستان به ورزشگاه بروند . 
اما اگر تیم شمالی و قرمزپوش کشورمان برنده و به مرحله نهایی جام حذفی برسد ، شاهد فینال سرخابی می‌شویم . مالک خونه به خونه بیش از این با انتخاب علی کریمی به عنوان مدیرفنی ، انتصاب مهرداد میناوند به عنوان مشاور و مربی تیمش و انتخاب رنگ قرمز به عنوان رنگ اصلی پیراهن خونه به خونه ، علاقه خود به پرسپولیس را نشان داده بود . 
حال باید دید آیا استقلال خوزستان با برتری مقابل حریفش تدارک یک فینال آبی رنگ را می‌دهد و یا شاگردان اسکوچیچ با برتری مقابل حریف اهوازی به فینال رفته و با پیراهن قرمز مقابل استقلال تهران قرار می‌‌گیرند ؟ 
دیدار دو تیم روز جمعه از ساعت 15 برگزار می‌شود .