ایرنا/ عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با هشدار نسبت به آنچه 'حضور نفوذی ها در کشور' دانست خطاب به مسئولین گفت: شما باید این افراد را از خود برانید.



به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی چهارشنبه شب در جمع مردم تربت حیدریه افزود: ویژگی نفوذی ها این است که فاقد تابلو و نشانه هستند و اقلیتی فرصت طلبند که هدفشان ترویج تفکرات ضد امام خمینی (ره) است. 
وی اظهار کرد: فرصت طلب ها دار و ندار کشور را نشانه گرفته اند و می خواهند دین را کم رنگ کنند لذا باید جلو این افراد گرفته شود. 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به گسترش فضای مجازی در کشور ادامه داد: فضای مجازی به قتلگاه معنویت، دین و اخلاق تبدیل شده است. 
وی همچنین به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: ما با مذاکره با عزت مخالف نبوده و نیستیم اما با فرهنگ انفعال و ذلت مخالفیم و به صراحت می گوییم اوباما گفته بود وظیفه ما نابود کردن موتور هسته ای ایران است و اینک وظیفه ترامپ نیز نابودی اقتدار موشکی ایران می باشد. 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب تصریح کردند ما در این عرصه کوتاه نخواهیم آمد ولی شیب رفتار استکبار حاکی از آن است که می خواهد موتور دفاعی ایران را نابود کند.