خبر ورزشی/ محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس گفت: برانکو بامعرفت‌تر از خیلی‌هاست.


همان‌طور که می‌دانید محمود خوردبین چندی پیش در بیمارستان بستری و جراحی شد. این عمل جراحی به خاطر کمردرد شدید بود و حالا مرد متعصب پرسپولیس در خانه دوران نقاهت را سپری می‌کند و... دیروز بد ندیدیم با خوردبین تماس بگیریم و دقایقی به صورت تلفنی جویای احوالش شویم.
* چه خبر؟ محمودخان بهتر شدید؟
خدا را شکر، بد نیستم. تازگی‌ها در منزل پیاده‌روی را شروع کردم و ان‌شاءا... به زودی می‌توانم بیرون هم بروم.
* سر تمرین پرسپولیس هم می‌روید؟
اگر احوالم بهتر شد به طور حتم سری هم به برو بچه‌های تیم خواهم زد.
* در این مدتی که بستری یا خانه‌نشین بودید کسی هم به شما سر زده است؟
افشین پیروانی، سیدجلال و وحید امیری یک بار به بیمارستان آمدند اما علی علیپور دو مرتبه آمد.
* بقیه چی؟
مهم نیست؛ لابد گرفتاری داشته‌اند.
* برانکو چطور؟
برانکو بامعرفت‌تر از خیلی‌هاست. مترجمش همیشه زنگ می‌زند و گوشی را به برانکو می‌دهد تا جویای احوالم شود. کریم باقری هم هرازگاهی زنگ می‌زند و حالم را می‌پرسد. بقیه هم گرفتار هستند و باور کنید توقعی ندارم.
* ولی به نظر می‌رسد کمی ناراحت شده باشید!
نه، واقعاً انتظاری ندارم. هر کس مشکلات خودش را دارد و درگیر است.
* علی پروین هم به شما سر زده است؟
دو، سه باری زنگ زد و گفت به ملاقاتم می‌آید. ان‌شاءا... می‌آید! (می‌خندد و ادامه می‌دهد) با علی پروین کلی خاطره خوب داریم. خدا حفظش کند.
* راستی شهرآورد را دیدید؟
هافتایم اول که اصلاً خوب نبودند ولی هافتایم دوم جبران کردند. بدشانسی آوردند وگرنه بازی را نمی‌باختیم و حداقل مقابل استقلال مساوی می‌کردیم. ان‌شاءا... مقابل الوصل یک پیروزی خوب و شیرین کسب کرده و جبران می‌کنند.
* محمودخان، این روزها سرگرمی‌تان چیست؟
تلویزیون نگاه می‌کنم!
* چه برنامه‌هایی را؟
بیشتر ورزشی و فوتبالی. مثلاً دیشب (یک‌شنبه شب) بازی اتلتیکومادرید و بارسلونا را دیدم و کیف کردم. چقدر این لیونل مسی نابغه است. گل ایستگاهی او بی‌نظیر بود.
* به نظر شما مسی بهتر از مارادوناست؟
واقعاً نمی‌توان گفت کدام یک بهتر است اما هر دو جزو بزرگان تاریخ فوتبال دنیا هستند.
* فوتبال ما هم مارادونا داشت؟
بنویسید علی کریمی مارادونای فوتبال ایران است.
* زیاد مزاحم شما نمی‌شویم. به عنوان سؤال آخر می‌خواهیم بپرسیم پست قائم‌مقامی باشگاه پرسپولیس را بالاخره قبول کردید؟
فعلاً که دارم دوران نقاهت را سپری می‌کنم. ان‌شاءا... خوب شدم ببینم چه می‌شود؟ من همیشه به عنوان هوادار در خدمت پرسپولیس بوده و هستم.