آخرین خبر/ دیروز زوج کمال کامیابی نیا – احمد نوراللهی برای اولین بار در این فصل کنار هم و در پست‌های خودشان از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند اما این اتفاق بعد از تغییرات کلی برانکو در ترکیب در آستانه شهرآورد فقط یک اتفاق است و بس.


دیروز به خاطر غیبت شجاع و سیدجلال، برانکو مجبور شد ربیع‌خواه را به میانه خط دفاع ببرد؛ جایی که حتی مقابل الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل قبل نیز عملکرد خوبی بر جای گذاشته بود.
دیروز کمال و نوراللهی کنار هم به میدان رفتند اما واقعیت این است که هیچ کدام از این دو هافبک دفاعی توانمند آماده و روی فرم نیستند. نوراللهی که یک سال دور از پرسپولیس بود و بیش از 10 ماه فوتبال بازی نکرده بود و کامیابی‌نیا هم طی یک ماه گذشته با مصدومیت کتف دست و پنجه نرم کرده و در چند بازی اخیر دقایقی به میدان رفته بود که نشانی از آن بازیکن آماده قبل از مصدومیتش نداشت. به نظر می‌رسد در نظر برانکو هم زوج نوراللهی – کامیابی‌نیا می‌تواند ایده‌آل باشد اما تا زمانی که این دو نفر به فرم خوب‌شان نرسند ربیع‌خواه بازیکن اصلی او در پست هافبک دفاعی است. با این حال اگر دیدید نوراللهی و کمال عالی بودند و باز هم برانکو به شماره 18 تیمش در ترکیب اصلی اعتماد کرد آنگاه باید عنوان پسر برانکو را جلوتر از شجاع احمدزاده به این بازیکن اعطا کرد.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید