برنا/ رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال گفت: در بازی مقابل فولاد هافبک‌ها به خوبی مهاجمان را تغذیه کردند.


در یکی از مهمترین بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر دیروز استقلال تهران با نتیجه پر گل 4بر1 میزبانش فولاد خوزستان را شکست داد.
علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه دیروز استقلال بازی را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد و با زدن گل اول روحیه برد در این بازی در بازیکنان تقویت شد و همین موجب برد در شرایط سخت زیر باران بود. در نیمه نخست استقلال تیم برتر زمین بود، واقعا هافبک ها به خوبی مهاجمان را تغذیه کردند و در دفاع هم تیم بسیار منسجم بود و نتیجه آن 3گل بود که به ثمر رسید.
رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال در ادامه افزود: در نیمه دوم فولاد تیم برتر بازی بود و استقلال در مقابل این تیم یک بازی منطقی و حساب شده را ارائه داد و توانست از اشتباهات حریف نیز به بهترین شکل استفاده کند و گل چهارم را به ثمر برساند.
سلطان باشگاه استقلال درباره درگیری باقری و حسینی، اظهار کرد: حسینی از گرفتن کارتی که حقش نبود ناراحت بود، به هر حال اگر فرشید باقری عقب آماده بود باید زودتر ضربه می زد و گرنه باید آن را به حسینی واگذار می کرد، البته این برداشت من از آنچه بود که از تلویزیون دیدم.
جباری در پایان خاطرنشان کرد: استقلال بعد از بازی با الهلال روحیه مضاعفی پیدا کرده ومن فکر می کنم فاصله میان بازیکنان نیمکت و داخل زمین بسیار کم شده و این نکته بسیار مهمی است.روی هم رفته این برد تیم را برای بازی حساس دربی بیشتر آماده کرد.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید