خبر ورزشی/ سرخابی ها امروز دیدارهای خود قبل از دربی پایتخت را در تهران و اهواز برگزار خواهند کرد.


پرسپولیس در تهران میزبان استقلال خوزستان است و استقلال هم به اهواز رفته تا برابر فولاد به میدان برود. این بازی به «پیش دربی» معروف است زیرا هر دو تیم، با هر شرایطی که داشته باشند، روز پنجشنبه باید بازی برگشت فصل را مقابل یکدیگر تجربه کنند. دربی رفت را برانکو با حساب یک بر صفر برد و حالا نوبت به بازی برگشت رسیده است.
برانکو دیروز در مصاحبه مطبوعاتی خود عنوان کرد: «بازی به بازی پیش می رویم و امتیازات هیچ دیداری را فدای بازی با استقلال نمی کنیم.» این یعنی بازی با استقلال خوزستان به اندازه بازی با استقلال برای او و تیمش اهمیت دارد اما در عمل، برانکو اعلام کرد بیرانوند و شجاع خلیل زاده را از ترکیب تیمش بیرون می کشد تا به آنها استراحت بدهد. به معنای دیگر، دو بازیکن دو اخطاره تیم امروز قرار نیست در ترکیب اصلی حضور داشته باشند.
استقلال با وینفرد شفر گرچه روزهای خوبی را سپری می کند اما به دنبال رقم زدن یک اتفاق بزرگ است. شفر حالا دیگر فهمیده که مهم ترین بازی فصل، فقط و فقط دربی پایتخت است و او برای کسب امتیازات کامل از این بازی، می خواهد یک تیم پرتوان، پر انرژی و پرقدرت را به میدان بفرستد. در حال حاضر سیدحسین حسینی، علی قربانی، سیدمجید حسینی و فرشید اسماعیلی 4 بازیکنی هستند که دو اخطار دارند و در صورت دریافت کارت زرد در این بازی، دربی را از دست خواهند داد. لئوناردو پادوانی و بهنام برزای نیز دو اخطاره هستند اما آنها جایی در ترکیب امروز استقلال ندارند.
به هر حال باید دید چند بازی بدشانس در بین سرخابی ها حضور دارند که شاید دربی را از دست بدهند؛ یا با دریافت اخطار سوم و یا شاید هم اخراج از زمین بازی!

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید