دیجیاتو/ به نظر می رسد کمپانی سامسونگ سرانجام موفق شده تمام ایرادات نرم افزاری که با آپدیت پرچمداران سال ۲۰۱۷ خود به اندروید اوریو به وجود می آمده بود را رفع نماید

چرا که از امروز عرضه جدید ترین نسخه از سیستم عامل اندروید برای موبایل های گلکسی S8 و +S8 از سر گرفته شده است.

لازم به یادآوری است که در ابتدای عرضه آپدیت مذکور برای موبایل های رده بالای کمپانی کره ای، گزارش هایی مبنی بر کرش کردن و ریبوت های ناگهانی این موبایل ها در فضای مجازی منتشر شد و سر انجام سامسونگ را ناچار ساخت که عرضه آن را متوفق کند. حالا با حل این مشکلات دارندگان موبایل های گلکسی S8 و +S8 می توانند از تمام قابلیت های اندروید ۸ در موبایل هوشمند خود بهره مند شوند.
علاوه بر آپدیت اصلی که برای موبایل های مذکور عرضه می شود، سامسونگ یک آپدیت رفع باگ جامع به حجم ۵۳۰ مگابایت را نیز برای آن دسته از موبایل هایی که پیش از این به اندروید اوریو به روز رسانی شده بودند ارائه کرده تا بدین ترتیب مشکلاتی که در بالا به آنها اشاره شد به طور کامل رفع شود.

آپدیت اندروید ۸ برای موبایل های پرچمدار سال قبل سامسونگ نخستین بار در کشور آلمان منتشر شد و پیش از ارائه آن در سایر کشورها متوقف ماند. بنابراین دارندگان این گجت ها در سایر نقاط دنیا می بایست مدت بیشتری را برای دریافت به روز رسانی مذکور به انتظار بنشینند.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید