خبر ورزشی/ بهنام برزای که در روزهای ابتدایی حضور شفر در ایران نامش دائم ورد زبان سرمربی آلمانی استقلال بود پس از چندین هفته نیمکت‌نشینی در 5 دیدار لیگ و یک بازی لیگ قهرمانان به میدان رفت و مشخص شد کم‌کم به همان مهره مورد نظر شفر تبدیل شده است.


او درباره بازی فردا مقابل الهلال چنین گفت:
* برای بازی با الهلال آماده‌اید؟
تمرینات خوبی در روزهای گذشته داشتیم. زمین تمرین و هوای خوبی که در دوحه در اختیار تیم بود باعث شد تا بدون مشکل کار کنیم و برای این دیدار آماده شویم.
* نگاه‌‌تان به این دیدار چطور است؟
می‌دانیم بازی آسانی در پیش نداریم. کار مقابل یکی از تیم‌های برتر لیگ عربستان دشوار است. ما در مسقط به میدان می‌رویم در حالی که میزبان هستیم و تیم‌های عربستانی در عمان خیلی غریبه نیستند و حتی از طریق مرز زمینی خیلی از عربستانی‌ها می‌توانند به مسقط بیایند و تیم الهلال را تشویق کنند. البته ما هم خدا را داریم و تنها نیستیم. گر چه خبر داریم که جمعی از ایرانیان مسقط هم برای حمایت از ما به ورزشگاه خواهند آمد.
* هدفگذاری‌‌تان چیست؟
چاره‌ای جز کسب برد در این دیدار نداریم. اگر می‌خواهیم در جدول بمانیم و صعود کنیم باید حداکثر امتیازات را از هر بازی بگیریم.
* اما حریفتان هم دقیقاً به همین موضوع فکر می‌کند؟
از روز اول همه می‌گفتند که گروه استقلال سخت است و اتفاقاً این موضوع باعث شد تا بازیکنان تیم ما با انرژی و انگیزه بهتری وارد این دور از مسابقات شوند. ما در بازی قبل هم می‌توانستیم بازی را با برد تمام کنیم و اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم حتماً این اتفاق می‌افتاد. با این همه ما بازی باخته را 2-2 کردیم و این کار در زمین الریان آسان نبود. ما همان تیم و همان نفرات هستیم ضمن اینکه در این دیدار و برای رویارویی با تیم خوب الهلال انگیزه‌های بیشتر و جدی‌تری هم داریم.
* از حریف‌‌تان چقدر شناخت دارید؟
الهلال یکی از تیم‌های خوب لیگ عربستان است که هر سال جزو تیم‌های اول تا سوم جدول‌شان محسوب می‌شود. الهلال در فصل قبل لیگ قهرمانان، استقلال خوزستان و پرسپولیس را حذف کرد. ‌این بازی به همین خاطر حیثیتی است و ما نباید اجازه بدهیم این موضوع ادامه پیدا کند. علاوه بر انگیزه‌های خودمان در استقلال به عنوان نماینده ایران هم انگیزه‌های بالایی برای این دیدار داریم. در واقع ما قبل از هر چیز نماینده ایران هستیم و بعد تیم استقلال خواهیم بود.
* فردا شب بازی می‌کنی؟
تابع نظر شفر هستم. هر زمان لازم باشد با تمام وجود به میدان می‌روم. البته همه تیم‌مان با جان و دل برای این مسابقه آماده هستند.


با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید