خبر ورزشی/ نصرا... عبداللهی از بازی تیم استقلال راضی بود ولی از نتیجه‌ای که برای تیم رقم خورده بود نه!


با این همه از کسب تساوی در خانه حریف آن هم پس از عقب افتادن از تیم پرمهره الریان حس خوبی داشت و می‌گفت می‌توان این حریف را در تهران شکست داد.
* بازی با الریان چطور بود؟
بازی خوبی بود و بچه‌های تیم زحمت‌شان را کشیدند. آنها هم می‌خواستند مثل ما زود به گل برسند ولی حسینی خوب کار کرد. فکر کنم در دقیقه یک یا دو بازی بود که دو سِیو خیلی خوب پشت هم داشت که ممکن بود باعث باز شدن دروازه تیم شود.
* چرا نیمه اول و دوم استقلال متفاوت بود؟
این به کادر فنی ربط داشت. به هر حال نکاتی را در بازی در نیمه اول دیدند که آنها را در نیمه دوم لحاظ کردند و من هم معتقدم نیمه دوم خیلی بهتر بودیم.
* از این تساوی راضی هستید؟
قطعاً دوست داشتیم بازی را ببریم ولی این تساوی در حالی که دو گل از حریف عقب بودیم هم خوب بود. هر طور حساب کنید ما در خانه آنها بازی می‌کردیم و جبران گل خورده به آسانی ممکن نمی‌شد.
* ۱۵ دقیقه آخر بازی خیلی فشار وارد کردید.
چون تیم ما بهتر بود. حتماً این تیم را در تهران شکست می‌دهیم. بچه‌ها در نیمه اول با فضای ورزشگاه و بازی اخت نشده بودند ولی در نیمه دوم و با یکی، دو تغییر وضعیت‌مان بهتر شد و توانستیم بازی را در دست بگیریم. می‌شد بیشتر هم گل زد ولی شانس هم با تیم یار نبود.
* شفر گفته بود برخی از بازیکنان دقت لازم را نداشتند.
به هر حال این اشتباهات به وجود می‌‌آید حالا باز هم جای شکرش باقی است که تیم شکست نخورد. اگر دقت بیشتری می‌کردیم حتماً راحت برنده می‌شدیم. دو بار هم گل نمی‌خوردیم.
* اخراج تاباتا چقدر به استقلال کمک کرد؟
این بازیکن انصافاً یکی از بهترین‌های الریان بود و یک گل زد و یک پاس گل هم داد. تا زمانی که درون زمین بود هم با قدرت بازی می‌کرد. خروج او و ۱۰ نفره شدن‌شان به ما کمک کرد ولی ما از آن دقایق به خوبی استفاده نکردیم.
* چرا این‌قدر عصبی بود؟
فکر کنم گل به خودی که زد او را عصبی کرده بود.
* بهترین بازیکن استقلال کدام‌یک بود؟
همه زحمت‌ کشیدند و در همه پست‌ها خوب بودیم. نمی‌توان گفت کسی از دیگری بهتر بود. همین حسینی که دو گل خورد ۴، ۵ توپ خطرناک را هم گرفت. در کل همه خوب بودند.
* از صدرنشینی استقلال در گروه مرگ راضی بودید؟
تساوی الهلال و العین بیش از هر تیمی به نفع ما شد. قطعاً هر یک از این دو تیم برنده می‌شدند کار ما در ادامه راه سخت‌تر می‌شد.
* بازی بعد را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی خیلی سختی است. الهلال تیم خوبی دارد و حتماً با نتیجه دیدار اول برای برد می‌‌آید.
* کدام دو تیم شانس صعود از گروه D را دارند؟
با توجه به حضور تیم‌های خوب در این گروه تا روز آخر نمی‌توان گفت کدام دو تیم می‌توانند از این جمع بالا بروند.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید