نت نوشت/ سرخپوستان حلقه ای درست می کردند که به کابوس گیر یا dream catcher معروف است.

آن را در چادر یا محل خوابشان آویزان می کنند تا خواب های شبانه بدی یا کابوس نداشته باشند. سرخپوستان آن ها را به شکل ها و اندازه های مختلف می سازند که هر کدام معنای خاص خود را دارد. با این ویژگی آن ها را برای روان شناسی امروز انتخاب کرده ایم. اگر می خواستید یکی از این کابوسگیرها را برای خانه و محل خواب تان انتخاب کنید کدام یک بیشتر توجه تان را جلب می کرد و برای خرید آن شک و تردیدی به خود راه نمی دادید؟
در تست شخصیت امروز با انتخاب یک کابوس گیر متوجه می شوید در ضمیرناخودآگاه تان چه می گذرد و جنبه دیگری از شخصیت تان برای شما آشکار می شود. با دقت به تصویر نگاه کنید و قبل از خواندن توضیحات با دقت کابوسگیری را که بیشتر از همه دوست دارید انتخاب کنید.

شماره ۱
اگر این کابوسگیر را انتخاب کرده اید اعتماد در پوست و خون شما عجین و نهادینه شده است. دوستی باهوش و بسیار قابل اعتماد هتسید. غیر از این هم نمی توانید باشید. به همین دلیل خودتان هم راحت به دیگران اعتماد می کند که گاهی همین اعتماد کردن به شما ضربه می زند. چون دیگران به اندازه شما انسان قابل اعتمادی نیستند. پس کمی مواظب باشید و به راحتی به دیگران اعتماد نکنید.

گاهی احساسات تان بهتر از منطق تان عمل می کند که بهتر است وقتی آشفته هستید یا نظم زندگی تان به هم می ریزد به آن اعتماد کنید.

شماره ۲
افرادی که این کابوسگیر را انتخاب کرده اند دارای شخصیتی معصوم و پاک و بی غل و غش هستند. پاکی خاصی دارند و به هیچوجه دلشان نمی خواهد به دیگران صدمه بزنند یا از کسی متفر باشند. این افراد ترجیح می دهند انرژی خود را روی افرادی بگذارند که بیشتر دوست شان دارند.

وقتی اوضاع بروقف مراد نیست، بیشتر تمایل به تنهایی دارید تا دوباره هماهنگی و انرژی خود را به دست بیاورید و دوباره همان انسان کاملی شوید که همیشه بوده اید.

شماره ۳
همیشه حتی در بدترین شرایط جنبه مثبت را می بینید. بدون آن که مردم را قضاوت کنید به راحتی با آن ها کنار می آیید. با وجود آن که دیگران را همان طور که هستند قبول دارید از قضاوت دیگران در مورد خودتان می ترسید و انرژی زیادی صرف می کنند تا این اتفاق نیفتد. مثبت نگری شما عالی است، ولی در تصمیم گیری ها همیشه باید نقاط قوت و نقاط ضعف را با هم در نظر گرفت تا سرخورده نشوید.


شماره ۴
شما کلا انسانی حمایت کننده، حساس و پر از احساسات هستید. همیشه دیگران را در اولویت قرار می دهید و از کمک کردن به آن ها دریغ نمی کنید. به دلیل حساس بودن تان حرف ها و رفتار دیگران باعث آزارتان می شود در حالی که خودتان سعی می کنید کسی را ناراحت نکنید. هر چند امثال شما در دنیا کم پیدا می شود، لازم است به همان اندازه که به آرامش و کمک کردن به دیگران اهمیت می دهید کمی هم برای خودتان وقت بگذارید.


شماره ۵
اگر این کابوسگیر را انتخاب کرده اید، شخصی بسیار مستقل، کله شق و متکی به خود هستید به طوری که از دیگران فاصله می گیرید. وقتی تصمیم به کاری بگیرید هیچ چیزی و هیچ کسی – حتی کسانی که دوستشان دارید – نمی توانند شما را از انجام آن منصرف کنند. جنبه مثبت این اخلاق این است که به موج منفی و نه گوها توجهی نمی کنید. ولی جنبه منفی اش این است که بیشتر به سراغ افرادی برای مشورت می روید که زیاد شناخت چندانی از زندگی شما ندارند و به اصطلاح غریبه هستند. طبیعی است که مشورت با غریبه ها کمک چندانی به شما نمی کند و حتی ممکن است تصمیم نادرستی بگیرید. کمی به خودی ها بیشتر اعتماد کنید.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید