آخرین خبر/ مراسم با قرائت آیاتی از قرآن مجید آغاز و سپس موسیقی زنده با کیفیت هنری پایین پخش شد. رضا رشیدپور اجرای این مراسم را برعهده داشت که این شب ها مجری برنامه «هفت» شبکه سه سیما هم هست.


ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: صحبتی که می‌کنم شاید خیلی ربطی به جشنواره و سینما ندارد و شهریور سال 59 را خیلی از ما به خاطر داریم. دشمن به ما حمله کرد و تا به خودمان جنبیدیم شهرهای مرزی را گرفتند و هشت سال جنگیدیم تا آنها را بیرون کردیم. در تهران هم حتی بمباران و موشک باران بود و به سختی دشمن را بیرون راندیم. چندسال گذشته دشمنان ایران تصمیم گرفتند جنگ خانمان برانداز را در ایران راه بیندازند و دولت خودساخته به اسم داعش ساختند با هدف تجزیه ایران و از بین بردن سربلندی ایران را می‌خواستند. عزیران و جوانان کشور دیگر پخته شدند و بیرون از مرزها با دشمن جنگیدند و بدون کمترین آسیبی دشمن را شکست دادند. و شهدای زیادی هم در ایران دادیم و خواهش می کنم به اندازه زحمت و شجاعت آنها بایستید و خانواده شهدا تشویق کنید. سلامت و پاینده باد ایران عزیز.
در ادامه سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روی صحنه آمد و پیام رئیس جمهور را قرائت کرد.
او ضمن خیرمقدم به دکتر جهانگیری و همه عزیزانی که بذل محبت کردند و در این جشن بزرگ سیمای ایران حضور یافتند گفت: سپاسگزارم از رییس جمهور بزرگ ایران که پیامی را به مناسبت این جشن تدوین و بنده را مامور به قرائت این پیام کردند.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید