آخرین خبر/ در آخرین و حساس‌ترین بازی هفته بیست‌ودوم لیگ برتر ذوب‌آهن و استقلال تهران در اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری 2 - یک تیم میزبان به اتمام رسید.

شفر در این بازی تیمش را با چند تغییر نسبت به بازی قبل به میدان فرستاده بود. بازگشت حسینی به دروازه و قرار گرفتن خسرو حیدری در ترکیب اصلی از جمله تغییرات ترکیب آبی‌ها در بازی روز گذشته بود. نیمه اول بازی استقلال برابر ذوب‌آهن با برتری آبی‌ها آغاز شد و شاگردان وینفرد شفر بازی را به طور کاملا تهاجمی دنبال کردند. استقلال با آوردن وریا غفوری از پست دفاع راست به پست هافبک راست بارها از سمت چپ دفاع ذوب‌آهن موقعیت ایجاد کرد تا جایی که امیر قلعه‌نویی مجبور شد در دقیقه 34 محمد ستاری از زمین بازی تعویض و قاسم حدادی‌فر را جانشین او کند. استقلال در همان 15 دقیقه اول بازی 2 موقعیت خوب گلزنی را ایجاد کرد که با بدشانسی این موقعیت‌ها از دست رفت اما در دقیقه 31 وریا غفوری که دیروز کاملا جلو بازی می‌کرد سانتر میلاد زکی‌پور را با یک ضربه سر وارد دروازه ذوب‌آهن کرد. در نیمه اول ذوب‌آهن تمام تمرکز خود را روی سانتر از جناحین گذاشت. هرچه می‌گذشت سبزپوشان اصفهان به بازی مسلط‌تر می‌شدند. در نهایت در دقیقه 59 ذوبی‌ها مزد برتری خود را گرفتند و بعد از سرنگونی فخرالدینی در محوطه جریمه و اعلام ضربه پنالتی کی‌روش استندلی گل تساوی‌بخش تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در ادامه باز هم ذوب‌آهن برای به ثمر رساندن گل برتری حمله کرد و در دقیقه 91 سانتر از سمت چپ را سیدمحمدرضا حسینی با یک ضربه سر وارد دروازه استقلال کرد تا شاگردان قلعه‌نویی با ششمین برد متوالی همچنان به یکه‌تازی خود در نیم فصل دوم ادامه دهند. شکست مقابل ذوب‌آهن دومین باخت استقلال با وینفرد شفر آلمانی بود. بعد از باخت مقابل پرسپولیس در داربی تهران استقلال با شفر هرگز نباخته بود و شکست مقابل ذوب‌آهن پایان رکورد 102 روز شکست‌ناپذیری آبی‌ها با مرد آلمانی بود.
حاشیه
خطای اوت امید ابراهیمی اعتراض شفر را به همراه داشت و 2 دستی به سر خود زد.
پس از گلی که محمدرضا حسینی گل پیروزی ذوب‌آهن را به ثمر رساند، هواداران استقلال صندلی‌های ورزشگاه را کندند و به سمت زمین و هواداران ذوب پرتاب کردند.
بین هواداران 2 تیم درگیری به وجود آمد و پرتاب اشیا به زمین باعث توقف بازی برای لحظاتی هم شد.
روزبه چشمی در حالی معترض به پرتاب اشیا از سوی هواداران بود که این اتفاق از سوی هواداران استقلال در حال انجام بود.
در پایان بازی وینفرد شفر به نشانه اعتراض برای داور بازی دست زد.
پرتاب اشیا عکاسان خبری را مجبور به ترک جایگاه خودشان کرد.
پس از اتمام بازی هواداران و بازیکنان تیم ذوب‌آهن به شدت خوشحالی کردند.
بختیار رحمانی با پرچم سبزرنگ به زمین رفت.
رشید مظاهری پس از این پیروزی مربی دروازه‌بانان ذوب را در آغوش گرفت. وی همچنین قلعه‌نویی را نیز در آغوش کشید.
پس از اتمام بازی مهدی رجب‌زاده توپ بازی را به سمت آسمان شوت کرد.
هواداران ذوب‌آهن و بازیکنان این تیم اقدام به تشویق ایسلندی کردند.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید