نود/ برانکو ایوانکوویچ برای هفتمین بار مقابل سپاهان اصفهان قرار گرفت و موفق شد این تیم را مغلوب کند تا مدت انتظار اصفهانی ها برای غلبه بر پرسپولیس به طولانی ترین زمان خود در تاریخ لیگ برتر برسد.


برانکو در شش بازی قبلی خود با سپاهان، دو برد، دو تساوی و دو باخت به دست آورد. در هفته بیست و دوم، برانکو موفق شد دومین مربی سپاهانی را هم شکست دهد. پیش از این مربی کروات تنها موفق به پیروزی برابر عبدالله ویسی در فصل گذشته شده بود.
پرسپولیس از چند هفته آخر لیگ برتر چهاردهم که برانکو را به عنوان سرمربی در اختیار گرفت، تا کنون با این مربی به کار خود ادامه داده و هفت بازی را مقابل زردپوشان اصفهانی انجام داده است. برانکو که در حال حاضر باثبات ترین مربی لیگ برتر به حساب می آید، در هفت تقابل خود در برابر باثبات ترین تیم ده سال پیش ایران، با پنج مربی مختلف روبرو شده تا سپاهان به عنوان بی ثبات ترین حریف پرسپولیس برانکو شناخته شود. حسین فرکی، ایگور استیماچ، عبدالله ویسی، زلاتکو کرانچار و منصور ابراهیم زاده پنج مربی هستند که از ابتدای لیگ برتر پانزدهم تاکنون به عنوان مربی سپاهان به مصاف پرسپولیس برانکو رفته اند. گفتنی است علاوه بر این پنج مربی که زردپوشان در تقابل تیم برانکو روی نیمکت خود داشتند، در هفته گذشته هم کریم قنبری را برای یک بازی به عنوان سرمربی به کار گرفت تا وضعیت سرمربی جدید مشخص شود.
همچنین تیم های نفت تهران، استقلال تهران و سیاه جامگان مشهد که با ۴ مربی مختلف برابر پرسپولیس برانکو حاضر شدند، پس از سپاهان اصفهان کم ثبات ترین تیم های رقیب سرخپوشان بودند. نفت تهران با علی دایی، حمید درخشان، علیرضا منصوریان و هومن افاضلی به مصاف پرسپولیس رفت؛ استقلال تهران هم در تقابل با تیم پرسپولیس برانکو این مربیان را روی نیمکت داشت: امیر قلعه نویی، پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان و وینفرد شفر. و سیاه جامگان مشهد هم با خداداد عزیزی، فرهاد کاظمی، اکبر میثاقیان و رضا عنایتی به مصاف پرسپولیس برانکو رفته است.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید