آخرین خبر/ مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حالی دیروز برگزار شد که ناصر پورعلی‌فرد با کسب 22 رای از 42 رای برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد تا ریاست طولانی‌مدت او بر این فدراسیون تداوم داشته باشد.

البته او در حالی در مجمع انتخاباتی شرکت کرد و رای آورد که گفته می‌شد از شرکت در مجمع منع شده. این صحبت‌ها از آنجا نشات گرفت که درست شب قبل از برگزاری انتخابات خبری روی سایت وزارت ورزش قرار گرفت که نشان می‌داد با حکم معاون وزیر ورزش، پورعلی‌فرد به عنوان مشاور داورزنی در امور مشترک فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها منصوب شده. البته این خبر بلافاصله از خروجی سایت وزارت ورزش حذف شد تا این شائبه قوت بگیرد که پورعلی‌فرد از اهرم‌های قدرتی‌اش برای حضور در مجمع انتخاباتی استفاده کرده. به هر حال پورعلی‌فرد در حالی دوباره روی صندلی ریاست فدراسیون نشست که بعد از شمارش آرا، نصیرزاده که با اختلافی نزدیک (19رای) به پورعلی‌فرد نتیجه را باخته بود، به شمارش آرا اعتراض کرد. متعاقب این اعتراض شمارش مجدد آرا توسط شعبانی‌بهار به عنوان رئیس مجمع و در حضور نصیرزاده انجام شد و بعد از تثبیت آرا طرفداران پورعلی‌فرد غریو شادی سر داده و با فریاد ا...اکبر پیروزی کاندیدای خود را تایید کردند! نکته جالب این‌که برخی از کاندیدا با کف و سوت پیروزی پورعلی‌فرد را جشن گرفتند! پورعلی‌فرد در واکنش به شیوه خوشحالی طرفدرانش گفت: «آن‌ها دلی به من رای دادند و دلی نیز ناراحت بودند که مبادا اتفاق ناگواری بیفتد به همین خاطر خوشحالی‌شان نیز پس از رای آوردنم بسیار زیاد بود.» او درباره حکم داورزنی هم گفت‌: «من کارمند وزارت ورزش هستم. این ابلاغ‌ها برای خیلی از کارمندان صادر می‌شود. به من هم محبت داشتند و با اهدای این حکم مرا ارتقا دادند.» او درباره علت حذف خبر حکم گرفتنش از داورزنی در سایت وزارت ورزش گفت‌: «از این موضوع بی‌اطلاعم چراکه با فضای مجازی هیچ‌گونه ارتباطی ندارم؛ ضمن این‌که وزارت ورزش تاکنون به کاندیدایی اعلام نکرده که در انتخابات ثبت‌نام نکن. زمانی که می‌خواستم ثبت‌نام کنم نزد شعبانی‌بهار رفتم که او هم به من گفت‌ در این انتخابات ثبت‌نام کن و اگر نیاز شد به تو می‌گوییم که کنار بکش که تا آخر هم به من چیزی نگفتند و من رای آوردم.»

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید