مهر/ «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق با بیان اینکه تحریم انتخابات از سوی برخی گروه ها منجر به لغو آن نخواهد شد، گفت: تنها نتیجه این اقدام، فروخته شدن عراق به افراد فاسد است.



به گزارش شبکه سومریه نیوز، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق در سخنانی در خصوص تشکیلات ائتلافات در آستانه انتخابات پارلمانی عراق گفت: ما با هر گروهی که ائتلاف کنیم، یک انگ به ما می زنند.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: با حشد شعبی ائتلاف کنیم، انگی میزنند و ائتلاف نکنیم، انگی دیگر. با گروه های دیگر شیعی، سنی، مجاهدان و کُردها ائتلاف کنیم، انگی می زنند و اگر هم ائتلاف نکنیم انگی دیگر.

مقتدی صدر افزود: ائتلافات ما با دیگر گروه ها چه شیعی، سنی و یا مسیحی به معنای خارجی و سکولار و ملحد بودن ما نیست. تمام حرف من این است که ما باید عراقی باشیم و به منافع و مصالح کشور نگاه کنیم تا فرصت برای همه فراهم شود. 

وی ادامه داد: هر کس که انتخابات را تحریم می کند در واقع می خواهد دست از اصلاح کشور بکشد و میدان را به افراد فاسد واگذار کند. تحریم انتخابات موجب لغو آن نخواهد شد و تنها میدان‌داری فاسدان را به دنبال خواهد داشت. تحریم انتخابات، عراق را به افراد فاسد خواهد فروخت.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید