دیجی رو/ این طور که به نظر می رسد کمپانی فنلاندی HMD یک گوشی نوکیای جدید با شماره مدل TA-1056 را آماده عرضه کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که در وب سایت FCC درج شده، این گوشی هوشمند به شکل قابل توجهی کوچک بوده و ابعاد آن تنها 133 در 68 میلی متر می باشد. بنابراین این گوشی حتی از نوکیا 2 هم که ابعادی برابر 143.5 در 71.3 میلی متر داشت، کوچک‌تر خواهد بود. بد نیست بدانید که به احتمال زیاد و با توجه به ابعادی که اشاره کردیم، گوشی جدید نوکیا دارای نسبت تصویری استاندارد 16:9 خواهد بود.

TA-1056 یک گوشی دو سیم کارته است (با پشتیبانی از شبکه های Cat. 4 LTE) و با توجه به محلی که برچسب اطلاعات FCC در آن نصب شده، باتری محصول قابل جداسازی و تعویض خواهد بود (برچسب FCC در داخل محفظه باتری نصب شده است). یک خبر خوش دیگر برای دوست داران موسیقی و البته دارندگان هدفون‌های قدیمی اینکه گوشی جدید نوکیا از جک 3.5 میلی متری هدفون برخوردار خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد نوکیا TA-1056 منتشر شده، اما این طور که به نظر می رسد با یک محصول رده پایین روبرو خواهیم بود نه یک پرچمدار. این نتیجه‌گیری تنها از روی سایز بدنه انجام نشده، بلکه پشتیبانی از شبکه های پایه LTE و فقدان فناوری وای فای 5 گیگاهرتزی نیز نشان از رده پایین بودن این محصول دارند. در نهایت باید گفت شاید این محصول جدید همان نوکیا 1 باشد که به عنوان بخشی از پروژه اندروید وان بوده و اخیراً شایعاتی در مورد آن به گوش رسیده است.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید