پلازا مگ/ برنامه های پیام رسان تلگرام و تلگرام X بدون هیچ گونه توضیح قبلی از فروشگاه اپ استور حذف شده اند!

کمتر کسی است که نام برنامه تلگرام را نشنیده باشد و با آن کار نکرده باشد. ظاهرا این اپلیکیشن های محبوب از فروشگاه اپ استور که دارندگان گوشی های آیفون و آیپد، اپلیکیشن های خود را از آنجا دانلود می کنند، ناپدید شده اند. هنوز هیچ سازمانی در مورد این مساله اظهار نظر نکرده و مشخص نیست علت آن چیست.

بروز چنین موضوعی اولین بار توسط سایت ردیت (Reddit ) اطلاع رسانی شد. برخی کاربران بر این باور هستند که علت بروز چنین مساله ای بروز رسانی تلگرام است. ظاهرا همزمان با ناپدید شدن این دو برنامه در اپ استور، تلگرام برای نسخه اندروید خود بروز رسانی را منتشر نموده است. ظاهرا ناپدید شدن برنامه تلگرام در اپ استور، همزمان با بروز رسانی این برنامه در سیستم عامل اندروید بوده است. حالا اینکه این دو موضوع چه ربطی به یکدیگر دارند، کسی مطلع نیست!

اصلا چرا باید برای یک بروز رسانی، اصل برنامه حدف شود؟ آیا علت بروز این مساله اشتباهی انسانی بوده است ؟ آیا اشکال از تلگرام، است یا از اپ استور؟ یکی از کاربران Reddit، ادعا می کند که از پشتیبانی تلگرام، پیامی را دریافت کرده که در آن گفته شده، حذف هر دو برنامه از فروشگاه اپ استور به اشتباه اتفاق افتاده و به زودی برنامه ها باز خواهند گشت. این کاربر ادعا می کند که پیام را از طریق پشتیبانی تلگرام، دریافت کرده است و مساله به زودی حل خواهد شد و برنامه ها مجددا به این فروشگاه باز خواهند گشت.

همان طور که گفته شد، برخی از کاربران بر این باورند که تلگرام، در حال آماده شدن برای انتشار به روز رسانی های خود در این برنامه است و شاید به اشتباه برنامه را به جای بروز رسانی حذف کرده است. البته هیچ دلیلی وجود ندارد که نسخه اصلی تلگرام، ناپدید شود ولی برنامه جدیدی جایگزین آن نشود. بیایید امیدوار باشیم که نسخه های جدید تلگرام و تلگرام x در حال آپلود شدن هستند!

به نظر می رسد حذف این برنامه در سراسر جهان اتفاق افتاده و مربوط به منطقه ای خاص نیست. باید منتظر باشیم ببینیم واقعا علت بروز این مساله چه بوده و هر کدام از دو کمپانی چه توضیحی برای این مساله دارند.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید