فارس/ عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات اخیر عراقچی درمورد تاثیرات برجام گفت: از طریق برجام هیچ گشایش اقتصادی برای کشورمان و مردم حاصل نشد و نباید به آن دل خوش کرد.



آیت‌الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات اخیر عراقچی درمورد تاثیرات برجام اظهار داشت: تجربه‌ای که برجام از یک جهت داشت و مفید هم بود. بی‌اعتمادی مطلق به آمریکا چه در زمان اوباما و چه در زمان ترامپ است و این موضوع نشان داد که تنها راه پیشرفت اقتصادی کشور تکیه به استحکام داخلی، اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است.
آیت‌الله کعبی با تاکید بر اینکه گره زدن اقتصاد به راه حل‌های دیپلماتیک اشتباه بود، ادامه داد: برجام هیچ سود و عایدی برای کشور ما نداشت و دولتمردان ما نیز اذعان دارند که تحریم‌های بانکی هنوز باقی است و‌ آمریکا نیز به دنبال گرفتن امتیازات جدید است.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بنابراین از طریق برجام هیچ گشایش اقتصادی برای کشورمان و مردم حاصل نشد و نباید به آن دل خوش کرد. 
وی افزود: کسانی که به دنبال راه‌حل‌های بیرونی هستند باید چرخه هسته‌ای را به وضعیت قبل از برجام بازگردانند چرا که برجام از هر لحاظ به ضرر مردم تمام شده است.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید