باشگاه خبرنگاران/ مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در پی آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان 10طبقه در شهرک مرزداران هفت شهروند شامل 4کودک و 3 بزرگسال با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.



تش پاد داوود طالب نژادمدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز،با اعلام این خبر اظهار کرد: با اطلاع رسانی حادثه‌ای از سوی شهروندان، مبنی بر آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان ۱۰ طبقه در شهرک مرزداران، اکیپ عملیاتی ایستگاه‌های شماره پنج، هفت و نه به محل حادثه رسیده و شاهد وقوع آتش سوزی سه دستگاه خودرو سواری در پارکینگ ساختمان شدند که با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به داخل ساختمان نفوذ و اقدام به عملیات اطفاء حریق کردند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان در این عملیات سریع، هفت نفر از اهالی ساختمان از جمله چهار کودک و سه نفر بزرگسال را از دود حاصل از حریق نجات دادند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: در طی عملیات امدادی این حادثه، یکی از شهروندان نیز دچار بریدگی از ناحیه دست شده بود که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس۱۱۵ استان قرار گرفت.
طالب نژاد خاطر نشان کرد: با تلاش چشمگیر آتش نشانان این ساختمان ۱۰ طبقه با ۱۵ واحد مسکونی و به همراه اهالی حاضر از طعمه حریق نجات داده شد.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید