خبر ورزشی/ استقلال تهران در یک بازی عجیب و غریب توانست با 4 گل پارس جنوبی جم را در استادیوم آزادی شکست بدهد.


یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان این میدان روح‌ا... سیف‌اللهی، مهاجم پارس جنوبی جم بود که در دقیقه 21 اخراج شد و تیمش را 10 نفره کرد. شنیدن حرف‌های سیف‌اللهی پس از پایان این بازی هم خالی از لطف نیست.
* بی‌تعارف خطای پژمان منتظری روی تو پنالتی بود یا نه؟
یک درصد هم شک نکنید! صددرصد پنالتی بود.
* ولی خود پژمان در گفت‌وگو با خبرنگاران مدعی شده که اصلاً پنالتی نبوده است.
من از بازیکن باتجربه و بااخلاقی مثل پژمان منتظری تعجب می‌کنم که چنین حرفی می‌زند. یک بچه 2 ساله هم می‌فهمد که او مرا هل داد و آن‌وقت می‌آید و این حرف را می‌زند. عجیب است!
* توقع داشتی چه می‌گفت؟
راستش را می‌گفت! هرچه بود تمام شد و رفته بود. حداقل راستش را می‌گفت که مرا هل داده است. همه ایران دیدند پنالتی بود و فقط استقلالی‌ها و آقای کرمانشاهی ندیدند!
* مشابه همان صحنه روی مهدی قائدی پنالتی اعلام شد. شاید دلیل ناراحتی و اعتراض کادر فنی تیم شما و خودت همین بوده باشد؟
تازه معتقدم خطای روی من واضح‌تر بود. من اصلاً تمارض نکردم ولی کارت زرد هم گرفتم. متأسفانه نمی‌دانم چه بگویم.
* آیا مهدی قائدی را از عمد روی هوا زدی؟
من یک کارت زرد داشتم، چرا باید آن کار را می‌کردم؟ ما روی هوا پریدیم و دستم ناخودآگاه به صورت قائدی برخورد کرد. هیچ عمدی در کار نبود اما داور دومین کارت زرد را به من نشان داد.
* یک لحظه خنده‌ات گرفت. ماجرا چه بود؟
وقتی دیدم داور دومین کارت زرد را به من داد و به این راحتی تیم ما را 10 نفره کرد عصبی شدم. خنده عصبی بود. واقعاً مانده بودم چه بگویم. به طرفش رفتم و گفتم عمدی نبود ولی...
* یک بگو مگوی مختصری هم با امید نورافکن، بازیکن جوان استقلال، داشتی که با وساطت سایرین ختم به خیر شد. توضیح می‌دهی؟
توضیحی ندارد. امید نورافکن شخصیت خودش را نشان داد. بازی در پرسپولیس و استقلال جنبه می‌خواهد که متأسفانه بعضی‌ها ندارند.
* واقعاً اختلاف پارس جنوبی جم و استقلال تهران 4 گل بود؟
اختلاف ما یک گل هم نبود چه رسد به 4 گل! نحوه قضاوت داور خنده‌دار بود. هیچ‌جای دنیا شما نمی‌بینید این‌طوری یک تیم را 10 نفره کنند.
* به خود رضا کرمانشاهی داور مسابقه هم حرفی زدی؟
به خودش هم گفتم که آقای کرمانشاهی نه الان و نه هیچ‌وقت دیگر شما را نمی‌بخشم. امیدوارم شب بعد از بازی راحت خوابش برده باشد.
* روح‌ا...، تو هنوز پرسپولیسی هستی؟
من در حال حاضر بازیکن پارس جنوبی جم هستم و به تیم خودم تعصب دارم اما کتمان نمی‌کنم پرسپولیسی هستم. تیم دوم من پرسپولیس است.
* پس خیلی دوست داشتی گل بزنی و...
داور با تصمیمات اشتباه خود همه چیز را خراب کرد و واقعاً متأسفم. از مردم شهر جم هم عذرخواهی می‌کنم ولی من مقصر نبودم و کاری نکردم. بی‌دلیل اخراج شدم. ان‌شاءا... در آینده جبران کنم.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید