خبر فوری / داستان جان باختن کودکان در پی سرما و عفونت در مناطق زلزله‌ده کرمانشاه و روستاهای اطراف آن پایان ندارد.

به گزارش خبر فوری و به نقل از تسنیم، پس از رسانه‌ای شدن خبر مرگ "سارینا" دو ساله در پی تب شدید و تشنج و نداشتن سرپناه در منطقه زلزله زده روستای "ناوه فره" از استان کرمانشاه، این‌بار خبر دیگری مبنی بر فوت محمد 4 ماه در روستای کوئیک خبرساز شده و در همین رابطه عبدالله صیفوری پدر این نوزاد 4 ماهه در خصوص فوت فرزندش توضیحاتی را ارائه کرد.

عبدالله صیفوری در این خصوص اظهار می‌کند:  بنده به همراه همسر، دختر 8 ساله‌ام و محمد و همچنین سایر خانواده پدریم (خواهر و برادرم) در خانه‌‌ای در روستای کوئیک صیفوری زندگی ‌می‌کردیم.

وی تصریح می‌کند: پس از زلزله کرمانشاه، خانه‌ای ما کاملاً تخریب شد و در چادری که توسط خیرین به ما داده شده بود زندگی کردیم که از همان زمان و به دلیل سرمای شدید در شب‌ها،محمد دچار سرما خوردگی شد.

صیفوری می‌گوید: روزهای سختی را داشتیم، نبود امکانات شرایط را برای ما دشوار و سخت کرده بود و در همان زمان هم بیماری محمد تشدید شده بود که البته در همان زمان با مراجعه به چادرهای هلال احمر داروهای را گرفتیم.

وی می‌افزاید: با توزیع کانکس توسط خیرین و سایر بخش‌ها، به مسئولان مربوطه مراجعه کردم و درخواست کانکس دادم اما در آن زمان با پاسخ منفی آنها روبرو شدم و عنوان کردند که افراد دیگری در اولویت قرار دارند.

وی می‌گوید: 23 دی ماه در ساعت 11 و 30 دقیقه ظهر چشم‌های محمد از  این دنیا بسته شد و برای همیشه ما را تنها گذاشت که این اتفاق شوک شدیدی به مادرش داده است و پس از گذشته حدود دو هفته هنوز به حالت عادی برنگشته است.

وی از مسئولان خواست تا توجه‌ای را به سایر کودکان در این روستا داشته باشند و امکاناتی را برای آنها فراهم کنند تا دچار بیماری نشوند ضمن اینکه تعدادی از خانواده‌ها همچنان در چادر زندگی می‌کنند.