مهر/ پیشکسوت استقلال گفت: آبی پوشان برابر پارس جنوبی بازی قابل قبول و بدون اشتباهی را انجام دادند.


صادق ورمزیار و در خصوص دیدار روز گذشته آبی پوشان برابر پارس جنوبی جم گفت: یک بازی کاملا هجومی و سرعتی را از استقلال شاهد بودیم و اعتقاد دارم در همان دقایق ابتدایی که دروازه پارس جنوبی باز شد. نشان داد که استقلال این روزها در دستور کارش بازی هجومی است و مطمئنا اگر این روند را در بازی های آینده ادامه دهد می تواند خود را به بالای جدول برساند. البته تیم های دیگر هم بیکار ننشستند ولی همیشه در فوتبال اتفاقاتی رخ می دهد که غیرقابل پیش بینی است و این اتفاقات غیرمنتظره می تواند کمک موثری به استقلال کند.
وی در ادامه تصریح کرد: بیرون رفتن جباروف به دلیل مصدومیت تاحدودی بر روند تیمی استقلال تاثیر گذاشت اما این تیم آنقدر بی اشتباه بود که خلاء جباروف حس نشد و بازیکنان با تمام قوا به سمت دروازه پارس جنوبی حمله کرده و توانستند تیمی را که در دور رفت استقلال را دو بر صفر شکست داده بود با نتیجه چهار بر صفر راهی شهر جم کنند.
ورمزیار در خصوص گلزنی علی قربانی هم گفت: این بازیکن در دیدار برابر سایپا و در آخرین لحظات یک ضربه عجیب به توپ زد و لحظه ای که همه انتظار گلزنی از او داشتند او توپ را به بیرون زد و بعد از آن شاهد اتفاقات ناخوشایندی برای این بازیکن بودیم اما خوشحالم او توانست به شرایط ایده آل روحی برگردد. نکته مهم قربانی در این دیدار فضاسازی برای گل دوم بود که توسط بهنام برزای زده شد. گلها و حرکات قربانی در این بازی نشان داد که او یک بازیکن حرفه ای است و اتفاقات ناخوشایند دیدار برابر سایپا نتوانسته در روند موفقیت او تاثیر بگذارد.
پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: ترکیب روز گذشته بسیار ایده آل بود و اعتقاد دارم با بازگشت جباروف و روزبه چشمی این ترکیب می تواند یکی از موفق ترین ترکیب های نیم فصل باشد زیرا هم در خط دفاعی و هم در فاز هجومی بازیکنان عالی بودند.
ورمزیار در پایان و در خصوص دیدار روز سه شنبه آبی پوشان برابر نفت آبادان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم گفت: امیدوارم بازیکنان استقلال با این برد دچار غرور نشوند زیرا در آبادان بازی سختی برابر نفت خواهند داشت و آنها می خواهند با حمایت هوادارانشان و ارائه یک بازی هجومی استقلال را از گردونه جام حذفی کنار بگذارند.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید