آخرین خبر/ کارى را که دوست دارید انجام دهید. به کارى که در آن استعداد دارید فکر کنید. وقتى زمان در گذر است شما مشغول چه چیزى هستید؟

این چیز خواسته‌ى قلبى‌ شماست. از خود بپرسید چطور مى‌توان آن را به شغل مبدل کرد. این همان چیزى است که خوشحالتان مى‌کند. همه براى کارآفرین شدن زاده نشده‌اند؛ اما اگر شما یکى از کارآفرینان هستید، هیچ‌چیزى بهتر از بیدارشدن و کارکردن روى آنچه صاحبش هستید، آن را ساخته‌اید و دوستش دارید نیست. به این ترتیب آن کار دیگر شغل نیست، زندگى است.

زنانی که کار می کنند
(باز نویسی قوانین موفقیت)
نویسنده: ایوانکا ترامپ
ترجمه: نیوشا راستی .
.

ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ کتابی نوشته که لحن آن خیلی از خصوصیت ها و مشخصه های خانم ترامپ را بیان می کند. این کتاب شامل داستان ها و نقل قول های تشویق کننده و الهام بخش از ۱۳۰ نفر از افراد مشهور از جمله اپرا وینفری، کالین پاول، میندی کیلینگ، مایا انجلو، شریل سندبرگ، و والت دیسنی است.
این کتاب همینطور شامل نقل قول های انرژی بخش با خطاطی های گوناگون و رنگارنگ است که روی کاغذهای صورتی ملایم چاپ شده و ابتدای هر فصل جدید از کتاب است.
ایوانکا ترامپ این کتاب را پیش از انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ نوشت و بعد از پیروزی پدرش دونالد ترامپ پیشگفتار آن را کمی تغییر داد و به روز کرد.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید