ورزش 3/ نیمار هرچند از لحاظ ورزشی روزهای خوبی را در پی اس جی سپری می کند اما حاشیه دست از سر او بر نمی دارد.


حاشیه های نیمار از همان روزی شروع شد که او با انتقالی 222 میلیون یورویی بارسا را به مقصد پی اس جی ترک گفت.
فوق ستاره برزیلی تا به اینجای فصل عملکردی کاملا موفق را در تیم پاریسی داشته اما همواره شایعاتی در مورد اختلافات بین او و چند بازیکن پی اس جی شنیده شده است.
در جدیدترین آنها ادعا شده است که بین بازیکنان برزیلی پی اس جی و در راس شان نیمار، با بازیکنان آرژانتینی پی اس جی و کاوانی اختلافاتی جدی وجود دارد.
گویا مشکل از زمانی شروع شد که کاوانی و خاویر پاستوره به خاطر تاخیر در بازگشت از تعطیلات زمستانی با جریمه مالی و محرومیت از یک بازی توسط باشگاه مواجه شدند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که چند هفته پیش نیمار برای حضور در جشنی در برزیل با اجازه باشگاه راهی سائوپائولو شد. کاوانی و گروه آرژانتینی های پی اس جی معتقدند که مسئولان باشگاه برای نیمار تبعیض قائل شده و امتیازات ویژه ای به وی می دهند. 
نیمار در واکنش به این شایعات بیانیه ای در اینستاگرام خود منتشر کرد و هرچند به شخص خاصی اشاره نکرد اما از منتقدان خود خواست که ساکت شده و دست از شایعه سازی در مورد اختلافات درون تیمی پی اس جی بردارند. 
مورد دوم به منتقدان برزیلی نیمار برمی گردد. در برزیل ادعا شده است که مادر و خواهر نیمار نسبت به بازگشت این بازیکن به سمت نامزد قبلی اش موضع گرفته و رابطه آنها خدشه دار شده است. نیمار به این موضوع هم در اینستاگرام خود واکنش تندی نشان داد و نوشت:« نمی دانم چه کسی احمق است؛ کسانی که این شایعات را می سازند؛ کسانی که انها را باور می کنند یا من که اینجا به این موضوع واکنش نشان داده ام؟»

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید