جماران/ ارزش این محموله طلا ده ها میلیارد ریال عربستان است و به فرودگاه بین المللی«خالد» با یک هواپیمایی که چند روز پیش به ریاض رسید، فرستاده شد لیکن محموله به شکل غیرمنتظره و عجیب ناپدید شد.

به گزارش روزنامه «عاجل» عربستان، یک محموله بزرگ طلا به ارزش ده ها میلیون ریال عربستان پس از رسیدن به فرودگاه بین المللی ریاض ناپدید شد امری که باعث آماده باش گسترده امنیتی شد.

برخی منابع به روزنامه عاجل گفتند که چند روز پیش این محموله به فرودگاه ریاض رسید اما ناپدید شد و تا کنون از سرنوشت آن اطلاعی به دست نیامده است.

این منابع تأکید کرد کردند که ارزش این محموله طلا ده ها میلیارد ریال عربستان است و به فرودگاه بین المللی«خالد» با یک هواپیمایی که چند روز پیش به ریاض رسید، فرستاده شد لیکن محموله به شکل غیرمنتظره و عجیب ناپدید شد و مسئولان هیچ اثری از محموله در این هواپیما که از یک کشور خارجی به عربستان آمده بود پیدا نکردند.

این واقعه منجر به آماده باش کامل داخل فرودگاه شد تا معمای آن را حل کنند.

منابع یاد شده تأکید کردند که احتمال این وجود دارد که محموله پیش از پرواز هواپیما یا در زمان رسیدن آن به فرودگاه بین المللی ملک خالد ناپدید شده باشد و مسئولان مربوطه تحقیق درباره این مساله را آغاز کردند و انتظار می رود که مسئولان مرتبط با این محموله مورد بازجویی قرار گیرند.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید