آخرین خبر

آخرین خبر/ مردم شهرهای مختلف ایران اسلامی امروز در محکومیت آشوبگری های اخیر تظاهرات کردند.

مطابق با تصاویر و اخبار مخابره شده تظاهرات پرشور مردم در شهرهای اهواز، ایلام، کرمانشاه، گرگان و آبادان در حال برگزاری است.

* دریای خروشان مردم کرمانشاه در محکومیت اغتشاشات اخیر

خشم مردم کرمانشاه از تحرکات اوباش هدایت شده در روزهای اخیر یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین خیابان‌های این شهر(مدرس تا آزادی) را مملوء از جمعیت کرده است.

* پاسخ محکم همدانی‌ها به اغتشاشات اخیر
مردم شهیدپرور و ولایی تویسرکان که طی اغتشاشات اخیر، صحنه جولان فتنه‌گران بودند، امروز با تجمع پرشور خود، پاسخ محمکمی به آشوبگران و فرصت‌طلبان دادند.مردم نهاوند نیز صبح امروز و همزمان با سراسر کشور تجمع اعتراض‌آمیزی نسبت به اغتشاشات اخیر آشوبگران و عناصر ضد انقلاب نشان دادند و با سر دادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» خواستار برخورد با آنها شدند

* بسیجیان ورامینی در دفاع از نظام اسلامی کفن‌پوش شدند
شماری از بسیجیان ورامینی پیش از ظهر امروز در تجمعی که در بوستان شاهد این شهر برگزار شد، در دفاع از نظام اسلامی کفن‌پوش شدند.

* راهپیمایی مردم ولایتمدار خمینی‌شهر در اعتراض به آشوب آشوبگران
مردم انقلابی شهرستان خمینی‌شهر از صبح امروز در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند.مردم این شهر با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر» انزجار خود را از آشوب‌های اخیر در کشور اعلام کردند.

مردم ایذه هم به پا خواستند
مردم انقلابی قم نیز با حضور در خیابان ها از فتنه انگیزی عناصر ضد انقلاب و منافقین اعتراض اعلام انزجار کردند.

فریاد اعتراض ده هزار اهوازی در محکومیت آشوب طلبی ضدانقلاب

ده ها هزار نفر از مردم انقلابی اهواز با حضور در خیابان ها به اعترض علیه فتنه گران و عناصر ضد انقلاب که به ایجاد آشوب و اغتشاش در شهرهای استان خوزستان پرداخته بودند؛ پرداختند.
حضور مردم این استان به صورت زنده از شبکه عرب زبان العالم در حال پخش است.

حضور پرشور مردم در میدان 22 بهمن ایلام

تصاویر حاکی از حضور پرشور مردم در میدان 22 بهمن ایلام است.

تظاهرات گرگانی ها در پاسخ به فتنه انگیزی ها در حال برگزاری است 

مردم گرگان در پاسخ به فتنه گری عده قلیلی از منافقین و عناصر ضد انقلاب به خیابان ها آمده و اعتراض خود را بیان کردند.

حضور پرشور مردم خرم آباد در خیابان ها/ تودهنی مردم به فتنه انگیزی منافقین در لرستان 
مطابق با اخبار واصله هزاران نفر از مردم خرم آباد در اعتراض به آشوبگری منافقین در چند روز گذشته به خیابان آمده و فریادهای اعتراضی خود را علیه فتنه گران سر دادند.

اجتماع مردم بجنورد در محکومیت اغتشاشات اخیر
اقشار مختلف مردم بجنورد در این راهپیمایی با بیان منطقی مشکلات معیشتی و اقتصادی خود، وحدت شان را به نمایش گذاشتند و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

خروش مردم لرستان علیه آشوبگران؛ تجدید عهده دوباره مردم با ولایت و انقلاب
مردم ولایتمدار استان لرستان امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی علیه فتنه گران، خشم و انزجار خود را از اقدام اغتشاش گران اعلام کردند.

شایان ذکر است برخی از شهرها هم فردا  جهت راهپیمایی علیه آشوبگران بهخیابان ها می آیند. مردم مشهد ساعت 9 صبح ار عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی راهپیمایی خواهند کرد. مردم تهران هم جمعه علیه اغتشاش گران به خیابان ها می آیند. براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان مراسم راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان و اغتشاش‌گران روز پنج‌شنبه از ساعت 9:30 صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان انقلاب برگزار می‌شود.مردم شهید پرور و ولایت‌مدار شهرستان لنجان از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه با تجمع خود حرکات مذبوحانه دشمن و ایادی داخلی را محکوم می‌کنند.
اخبار تکمیلی سایر شهرها هم اعلام خواهد شد.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید