زومیت
زومیت/ اشکال در نرم‌افزار تشخیص چهره آیفون 10 یک زن چینی را به دردسر انداخت.

یک زن چینی به دلیل نقص در سیستم تشخیص چهره iPhone X، برای دومین بار درخواست بازپرداخت از اپل کرده است. یان در شکایت خود به شرکت پخش جیانگ سو گفته است با وجود اینکه سیستم تشخیص چهره را در هر دو دستگاه فعال کرده،‌ اما همکار او توانسته است به‌راحتی قفل گوشی‌ها را باز کند.

یان پس از اینکه برای اولین بار با مشکل روبه‌رو شد، با پشتیبانی اپل تماس گرفت. او سپس با همکار خود به نزدیک‌ترین فروشگاه اپل مراجعه کرد و به پرسنل نشان داد که همکارش به‌سادگی می‌تواند قفل آیفون 10 او را باز کند.

پرسنل فروشگاه یک دستگاه آیفون 10 جدید به یان دادند و اعلام کردند که اشکال از دوربین دستگاه بوده است. اما متأسفانه گوشی جدید نیز با این مشکل همراه بود و این زن چینی را مجبور کرد که برای دومین بار درخواست بازپرداخت کند. هنوز مشخص نیست که یان سومین آیفون 10 را دریافت کرده یا اینکه از خرید این گوشی صرف نظر کرده است.

شرکت اپل در این باره هیچ اظهارنظری نکرده است.



با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید