آخرین خبر

آخرین خبر/ سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد سفر 4 روزه‌اش به ترکیه توضیحاتی ارائه داد و به طور رسمی اعلام کرد که این سفر بی‌ارتباط با رایزنی مقامات دولتی ایران با اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای حل مشکل پرونده طارمی و سرخ‌پوشان نبوده است.
حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: زمانی که رئیس جمهور محترم ترکیه به کشورمان سفر کردند، سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان اختلاف پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپور را با ایشان مطرح و مقرر شد برای رفع مشکل و اختلاف، پیگیری لازم صورت گیرد که در راستای همین جلسه، همراه با اعضای کمیته حقوقی و بین‌الملل به ترکیه سفر کردیم. سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: سفر ما با سفر آقای رئیس جمهور و گروه همراه برای شرکت در اجلاس فوق‌العاده سران عضو سازمان همکاری اسلامی به ترکیه همراه شد که شرایط خوبی را برای پیگیری‌های ما ایجاد کرد. در این ارتباط جا دارد از مساعدت‌های ویژه دفتر رئیس جمهور، وزارت امور خارجه کشورمان، وزیر محترم ورزش و جوانان و همین طور آقای حسین‌پور، رئیس تشریفات ریاست جمهوری که در پیگیری و به نتیجه رساندن این موضوع باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی آن را یاری رساندند، تشکر و قدردانی نمائیم. گرشاسبی افزود: در این سفر چهار روزه، در چند نوبت با مقام‌ها و مسئولان باشگاه ریزه اسپور تشکیل جلسه دادیم و در نهایت به توافق‌های خوبی رسیدیم. درباره جزئیات این توافق در روز‌های آینده خبر‌های خوبی خواهیم داشت، ولی به طور قطع حاصل تمام این تلاش‌ها آن خواهد بود که مشکلات پیش رو و سوء تفاهم‌های پیش آمده مرتفع خواهد شد.
قبل از رسمی شدن توافق پرسپولیس با مسئولان ریزه اسپور، هواداران استقلال با هجوم به صفحه رئیس جمهور به تصمیم وی برای لابی در خصوص بخشش طارمی و پرسپولیس اعتراض کردند. طی روزهای اخیر خبرهای زیادی در مورد باز شدن پای اردوغان رئیس جمهور ترکیه به پرونده باشگاه پرسپولیس و ریزه اسپور و همچنین نقش دیپلماسی ورزشی برای کاهش محرومیت پرسپولیس در رسانه‌های مختلف منتشر شده بود که این موضوع با اعلام رسمی گرشاسبی، واکنش اعتراضی هوادران استقلال را دوچندان کرد. قبل از هجوم آبی ها به صفحه رئیس جمهوری ایران، پست اینستاگرامی رئیس روابط عمومی وزارت ورزش موجب این اعتراض گسترده شد. مازیار ناظمی روز گذشته پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و در این پست خبر خوبی را برای هواداران پرسپولیس در مورد پرونده پرسپولیس و ریزه اسپور به اشتراک گذاشت. این خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها، بلافاصله با انتقاد تند هواداران استقلال همراه بود. البته هواداران به کامنت های انتقادآمیز در صفحه مدیر روابط عمومی وزارت ورزش اکتفا نکردند و به صفحه رئیس جمهوری ایران هجوم برده و با انتشار کامنت‌های انتقادی و بعضا تند، به این کار واکنش نشان دادند. 
همزمان با این اتفاقات، هواداران استقلال ماجرای دیگری را در صفحه اجتماعی به راه انداختند تا نشان دهند وزیر ورزش و جوانان پرسپولیسی است. آن‌ها عکس یکی از کارت‌های قدیمی وزیر ورزش را که روی آن عضویت وی در تیم جوانان پرسپولیس ثبت شده بود را به اشتراک گذاشته و معتقد هستند نباید تبعیض بین مدیران رده بالای ورزش کشور صورت بگیرد.
البته پرسپولیسی‌ها تاکید کرده‌اند که این کارت، فتوشاپ شده و با اشاره به سن وزیر ورزش اعلام کردند وی در آن زمان 26 ساله بوده و نمی‌توانسته عضو جوانان پرسپولیس باشد.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید