به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس/ ساعت 8 صبح امروز یک فروند هواپیمای مسیر تهران ـ یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شد.

مدیرکل روابط عمومی آسمان در این باره به فارس گفت: آخرین اخبار این است که این هواپیما از رادار خارج شده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

طباطبایی بیان کرد: در حال حاضر تیم فرودگاهی در تهران و استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیر موضوع است، بسیج نیروها انجام شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال سقوط این هواپیما وجود دارد؟ موضوع را تأیید کرد وگفت: هر احتمالی وجود دارد وهواپیمایی آسمان کماکان پیگیری موضوع است.

این هواپیمای ATR حامل 66 مسافر بود.

مقصود اسعدی‌سامانی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: متأسفانه هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران ـ یاسوج پس از خروج از رادار در حوالی منطقه سمیرم استان اصفهان سقوط کرده است.

وی افزود:‌از تعداد جانباختگان احتمالی این حادثه فعلا خبری در دسترس نیست و مسئولان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان پیگیر موضوع هستند.

محل سقوط هواپیمای ATR72 هواپیمایی آسمان حوالی روستای کهنگان از توابع پادنا در ۱۲۰ کیلومتری سمیرم است؛ عملیات امداد رسانی به‌علت مه آلود بودن هوا، کند و دشوار است.

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید