ایلنا/ پژمان جمشیدی به نامزد شدنش در جشنواره فجر واکنش نشان داد.

بعد از اتفاقاتی که پس از اعلام نام پژمان جمشیدی به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیگر مرد جشنواره سیمرغ سال 96 رخ داد و عده ای از حاضرین این انتخاب را به تمسخر گرفتند و در سالن و به هنگام پخش زنده خندیدند؛ این بازیگر در صفحه شخصی خود واکنش جالبی را نشان داد.
جمشیدی حدود 5 سال قبل وارد دنیای سینما و تلویزیون شد. او با سریال پژمان توانایی خود در بازیگری را نشان داد و بعد از آن شروع به علم اندوزی در این رشته کرد. جمشیدی در چند سریال، تئاتر و فیلم سینمایی حضور پیدا کرد و الحق و الانصاف درخشش قابل توجهی هم داشت. بازی در فیلمهای پرفروشی چون 50 کیلو آلبالو و خوب بد جلف ایفای نقش کرد و در کارنامه کاری اش بازی در فیلمهای آذر، لانه زنبور، آتش بس 2 و .. هم دیده می شود. او در این مدت کوتاه در 15 تئاتر روی صحنه رفت در حالی که خیلی از بازیگران به نام کشور جرئت این کار را ندارند و هیچ گاه در مدیوم تئاتر رو در روی مخاطب قرار نگرفته اند. جمشیدی در کنار همه اینها در 5 سریال هم بازی کرده که همگی با اقبال بسیار زیاد مخاطبان روبرو شد و مورد توجه قرار گرفت.
او حالا امسال بابت بازی در فیلم سوء تفاهم نامزد دریافت سیمرغ شده و گویا به برخی از اهالی رسانه خوش نیامده که یک فوتبالیست و ورزشکار بتواند به چنین موفقیتی برسد. با این حال خود جمشیدی در آخرین پست خود به فشارهای این چند سال اشاره داشته است.
پرویز پرستویی اسطوره سینمای ایران هم نسبت به اتفاقات 24 ساعت اخیر واکنش نشان داد و از پژمان جمشیدی دلجویی کرد. پرستویی در پستی اینستاگرامی ضمن تبریک به همه نامزدها، درباره پژمان جمشیدی اظهار نظر جالبی داشت.
تا ساعتی دیگر مراسم اختتامیه جشنواره فجر برگزار می شود. از الان پژمان جمشیدی را باید برنده بدانیم؛ حتی اگر جایزه ای نگیرد. او برنده است و به قول استاد پرستویی باید به راهی که در پیش گرفته ادامه دهد. او مانند روزهایی که پا به توپ بود و از سمت راست نفوذ می کرد حالا باید به نفوذش در دنیای هنر هفتمی ها ادامه دهد. به قول گاندی" ابتدا تو را نادیده می گیرند، بعد به تو می خندند سپس با تو می جنگند و در نهایت تو پیروز می شوی..."

با کانال تلگرامی «یا مهدی نیوز» همراه شوید